O konferenci

VIZE 2013 – stáhnout program konference v PDF

Termín: 17. 10. 2012
Místo konání: JURYS INN HOTEL PRAGUE, Sokolovská 204/11, Praha 8

ČASOPIS Strategie zve na konferenci o perspektivách médií, reklamy a public relations pro příštích 12 měsíců

Média, marketing a public relations tvoří stále složitější spleť vzájemných vztahů. Vydavatelé, agentury a firmy dohromady generují ohromné množství obsahu a zároveň pravidel k jeho použití. Obchodní modely pracují s novými technologiemi, atakují sociální sítě. Rozum velí spojovat se – ale s kým? A také komunikovat – ale o čem?

Konference VIZE 2013 Vám poskytne přehledný návod, jak se na komunikační mapě pohybovat. Upozorní na skryté příležitosti i na varovné signály, které se v digitálním chaosu ztrácejí.

Celodenní konference v pražském hotelu JURYS INN HOTEL PRAGUE dá 17. října 2012 prostor skutečným profesionálům, zástupcům médií, reklamy, marketingu a public relations a především vynikajícím řečníkům v následujících třech panelech. Konferenci bude moderovat Jakub Železný.

Proměny mediální scény pohledem sdělovacích prostředků

Vyplácí se vydavatelům tvorba kvalitního obsahu? A má být takový obsah placený? Obstojí tradiční média ve světě mnoha obrazovek?

Logika reklamy – životaschopnost reklamních formátů

Proč je čas vykročit ze stínu billboardů? Zadavatelé versus agentury – porozumění nebo ring volný? Co ohrožuje český mediální trh? Proč (ne)věřit sociálním sítím? A jak spolehlivě zkazit dobrou digitální kampaň?

Kdo nepotřebuje public relations, ať zveden ruku

Nahradí public relations klasickou žurnalistiku? Lobbismus na britský a český způsob. Proč se PR neobejde bez médií? A obejdou se média bez PR?

Na setkání s Vámi se těší

Miroslav Honsů

šéfredaktor Strategie

 

Kontakt pro Vaše dotazy ke konferenci:

Štěpán Růžička

Brand Manager

tel.: +420 225 275 449

e-mail: ruzicka@mf.cz