Babišovo vystoupení na Šlágr TV vadí Radě pro rozhlasové a televizní vysílání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení s provozovatelem hudební stanice Šlágr TV kvůli pořadu, v němž vystoupil podnikatel a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Podle rady v teleshoppingovém pořadu Písničky pro hosta několik dní před před sněmovními volbami mohlo jít o porušení zákona nezařazovat obchodní sdělení politických stran a hnutí.

Andrej Babiš
5.12.2013 13:27   |  

Politik a podnikatel Babiš podle RRTV dostal v pořadu Písničky pro hosta (Zastavení s písničkou) výrazný prostor pro představení politických postojů a názorů do té míry, že obchodní sdělení získalo svým obsahem charakter obchodního sdělení politického hnutí. Podle rady tak mohlo jít o „porušení zákazu, že provozovatelé vysílání nesmějí zařazovat do vysílání obchodní sdělení politických stran a hnutí“. V zahájeném správním řízení rada mimo jiné posoudí vyjádření provozovatele stanice a rozhodne o případném vydání upozornění na porušení zákona nebo udělení pokuty.

Šlágr TV sama sebe označuje jako československou lidovou televizi. Stanice se zaměřuje na lidovou hudbu, dechovky, country a teleshopping. Vysílání je dostupné prostřednictvím kabelových operátorů, satelitu i pozemní DVB-T.


Čtěte také:

Babiš kupuje Rádio Impuls, zároveň chystá další mediální akvizice

Volby 2013: Většina kampaní vyzněla naprázdno

Tak určitě! Agrofert navyšuje reklamní budgety


Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web