H1.cz čekají změny v top managementu

Filip Kahoun po půlroce na postu CEO zúží vrcholový management H1.cz. Agentura zároveň rozšíří svou nabídku o kreativní služby.

 Filip Kahoun, CEO agentury H1.cz
25.2.2015 10:16   |  

V březnu 2015 čeká českou internetovou agenturu H1.cz zásadní restrukturalizace. Její CEO Filip Kahoun s podporou vlastnické skupiny GroupM personálně obmění management i strukturu agentury. Cílem je zefektivnit fungování celé firmy.

Od 1. 3. 2015 vstupuje v platnost nová organizační struktura H1.cz, v níž počet členů top managementu klesne z dvanácti na pět a počet oddělení se sníží na čtyři. Radku Hartmanovou vystřídá ve vedení accountského týmu Veronika Rojkovičová, která dosud řídila oddělení UX a analytiky.

Oddělení výkonnostní reklamy převzal už na začátku roku 2015 Michal Ročeň, který přišel do H1.cz z pojišťovny Generali, kde několik let řídil veškeré online aktivity pro český trh.

V čele nově spojených oddělení SEO a UX stane Vojtěch Mikula, který doposud zastával roli strategisty v týmu UX a analytiky.

Ve vedení marketingového týmu zůstává Pavlína Louženská, která bude řídit i nově zavedené kreativní služby H1.cz. Cílem je aplikovat technické know-how H1.cz a „zapojit ho do originálního, lidsky srozumitelného příběhu s emocí a schopností zaujmout“, jak slibuje agentura.

Celou firmu povede i nadále Filip Kahoun, který vystřídal v polovině loňského roku ve funkci ředitele Davida Špinara. Spoluzakladatel agentury nyní působí v českém Googlu.


Čtěte také: David Špinar pro Strategii: Budoucnost je v multiscreenu


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web