Měsíčník Strategie vede Radek Polák

Novou posilou vydavatelství Mladá fronta se stal Radek Polák, 2. května nastoupil na pozici šéfredaktora odborného měsíčníku Strategie.

 Radek Polák
3.5.2013 10:28   |  

Radek Polák (42) působil od roku 1998 v oblasti Public Relations, kde postupně vystřídal několik profesních pozic v rámci managementu. Radek Polák naposledy působil v agentuře Megafon PR, kde zastával pozici Managing Partnera. Předtím byl například ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR Managerem v agentuře AMI Communications.

Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž měsíčníku Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií.

Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.


Čtěte také: Instinkt povede Jana Víšková


Autor článku: red

Komentáře

Čtěte také

NWR odvrátila krach, věřitelé schválili restrukturalizaci

NWR odvrátila krach, věřitelé schválili restrukturalizaci aktualizováno

Věřitelé těžební společnosti NWR dnes odpoledne schválili restrukturalizační plán firmy. Firma tak sníží své zadlužení z 825 milionů eur (cca 23 miliard korun) na 500 milionů eur … více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web