Měsíčník Strategie vede Radek Polák

Novou posilou vydavatelství Mladá fronta se stal Radek Polák, 2. května nastoupil na pozici šéfredaktora odborného měsíčníku Strategie.

 Radek Polák
3.5.2013 10:28   |  

Radek Polák (42) působil od roku 1998 v oblasti Public Relations, kde postupně vystřídal několik profesních pozic v rámci managementu. Radek Polák naposledy působil v agentuře Megafon PR, kde zastával pozici Managing Partnera. Předtím byl například ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR Managerem v agentuře AMI Communications.

Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž měsíčníku Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií.

Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.


Čtěte také: Instinkt povede Jana Víšková


red

Komentáře

Čtěte také

Továrna na propagandu. Šířením názorů Kremlu se dá slušně vydělat

Továrna na propagandu. Šířením názorů Kremlu se dá slušně vydělat Video

Bývalý zaměstnanec petrohradského Centra pro internetový výzkum promluvil o fungování instituce, která je zodpovědná za šíření kremelské propagandy napříč internetem. Marat… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web