Měsíčník Strategie vede Radek Polák

Novou posilou vydavatelství Mladá fronta se stal Radek Polák, 2. května nastoupil na pozici šéfredaktora odborného měsíčníku Strategie.

 Radek Polák
3.5.2013 10:28   |  

Radek Polák (42) působil od roku 1998 v oblasti Public Relations, kde postupně vystřídal několik profesních pozic v rámci managementu. Radek Polák naposledy působil v agentuře Megafon PR, kde zastával pozici Managing Partnera. Předtím byl například ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR Managerem v agentuře AMI Communications.

Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž měsíčníku Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií.

Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.


Čtěte také: Instinkt povede Jana Víšková


red

Komentáře

Čtěte také

Německo ustupuje od ochrany pracovního trhu, chce zvýšit šance migrantů

Německo ustupuje od ochrany pracovního trhu, chce zvýšit šance migrantů

Německo usnadní běžencům přístup na svůj pracovní trh. Vláda totiž schválila vyhlášku, která ruší omezení pro přijímání uprchlíků na krátkodobou praxi ve firmách. Podle ministryně… více

Komerční prezentace
Mobilní web