Planning tým Ogilvy posílil Piňos

V Ogilvy bude za klienty jako IBM nebo T-Mobile zodpovídat Eduard Piňos, který v agentuře zaujal pozici strategic plannera.

 Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy
31.8.2015 10:19   |  

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy. Bude mít na starosti především klienty IBM, a to v rámci regionu CEE, nebo T-Mobile. Zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy sbíral v posledních letech v agenturách Nydrle nebo Leo Burnett, kde řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku. Za tento projekt získal jeho tým v roce 2013 stříbrnou Effie.

Piňos působil také na klientské straně, a to například v digital marketingu společnosti Telefónica O2 nebo ve splečnosti Google.Na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy absolvoval obor nová média.


Čtěte také: Řady agentury RobertNemec.com rozšířily Maňáková a Prostřední


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Ropná společnost Royal Dutch Shell omezí investice do solární energetiky, dokud nebude dostatečně zisková. Prohlásil to generální ředitel Ben van Beurden. Na jednání s akcionáři… více

Komerční prezentace
Mobilní web