Planning tým Ogilvy posílil Piňos

V Ogilvy bude za klienty jako IBM nebo T-Mobile zodpovídat Eduard Piňos, který v agentuře zaujal pozici strategic plannera.

 Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy
31.8.2015 10:19   |  

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy. Bude mít na starosti především klienty IBM, a to v rámci regionu CEE, nebo T-Mobile. Zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy sbíral v posledních letech v agenturách Nydrle nebo Leo Burnett, kde řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku. Za tento projekt získal jeho tým v roce 2013 stříbrnou Effie.

Piňos působil také na klientské straně, a to například v digital marketingu společnosti Telefónica O2 nebo ve splečnosti Google.Na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy absolvoval obor nová média.


Čtěte také: Řady agentury RobertNemec.com rozšířily Maňáková a Prostřední


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Vědci našli planetu jako Země v obyvatelné zóně Proximy Centauri

Vědci našli planetu jako Země v obyvatelné zóně Proximy Centauri

Astronomové doslova "za humny" Sluneční soustavy objevili planetu přibližně o hmotnosti Země, která obíhá kolem své hvězdy Proxima Centauri v takzvané obyvatelné zóně, a na které… více

Mobilní web