Eset přibírá šéfa online marketingu

David Krištof přebírá ve společnosti Eset vedení online marketingu.

 David Krištof, Eset
19.1.2016 13:32   |  

Do kompetence nového manažera online marketingu Davida Krištofa spadá koordinace online marketingových aktivit české pobočky společnosti Eset zahrnující především správu webových stránek a elektronického obchodu, PPC kampaně, SEO, sociální média a e-mail marketing.

Krištof vystudoval fyziku a výpočetní techniku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Do společnosti nastoupil v roce 2012 jako specialista na webdesign.

„Na online marketingu se mi líbí, že jsou velmi rychle vidět výsledky práce. A i když jsou výsledky dobré, stále je nutné optimalizovat, testovat a především pečlivě sledovat trh. Spolu s tím je třeba být neustále otevřený novým myšlenkám a trendům,“ říká Krištof.


Čtěte také: Jan Potůček přechází z DigiZone.cz do Taktiqu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Číňané dohodli další investice v Africe za sedmnáct miliard dolarů

Číňané dohodli další investice v Africe za sedmnáct miliard dolarů

Čínské podniky a bankovní domy se předběžně dohodly se svými protějšky z Afriky na spolupráci v oblasti infrastruktury, energetiky nebo informačních technologiích. Hodnota… více

Mobilní web