Marketing v Acomware posílila Šeblová

Tým výkonnostního marketingu ve společnosti Acomware posílila Pavlína Šeblová, která dosud pracovala v agentuře Performio.

 Pavlína Šeblová, Acomware
11.11.2015 9:31   |  

Pavlína Šeblová přichází do Acomware na pozici PPC Specialist. Naposledy pracovala ve společnosti Performio, kde se starala o PPC kampaně korporátních klientů a e-shopů. Je držitelkou certifikátů Google Analytics a Google AdWords pro kampaně v obsahové síti, mobilní kampaně a videokampaně.


Čtěte také: Mafra koupila konzultační společnost Acomware


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Čína chce do roku 2020 patřit mezi deset zemí s největší robotizací

Čína chce do roku 2020 patřit mezi deset zemí s největší robotizací

Čína plánuje umístit více robotů do svých továren a do roku 2020 chce patřit mezi deset zemí s největší automatizací svého průmyslu. Uvedl to Mezinárodní svaz pro robotiku (IFR) v… více

Mobilní web