OMV jmenovalo šéfa marketingu | E15.cz

OMV jmenovalo šéfa marketingu

OMV jmenovalo šéfa marketingu
29. února 2016 • 15:59
Do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika byl jmenován Michal Janda. Bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

Nový marketingový ředitel OMV Česká republika Michal Janda nastoupil do společnosti v roce 2012. Původně z pozice marketingového specialisty, později online manažera se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v Česku. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku.

Od února se opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou