OMV jmenovalo šéfa marketingu

Do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika byl jmenován Michal Janda. Bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

 Marketingový ředitel OMV ČR Michal Janda
29.2.2016 15:59   |  

Nový marketingový ředitel OMV Česká republika Michal Janda nastoupil do společnosti v roce 2012. Původně z pozice marketingového specialisty, později online manažera se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v Česku. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku.

Od února se opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.


Čtěte také: Pýcha vede online marketing v Ekospolu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Farage: Londýn ustoupí kvůli trhu EU, ne kvůli migraci

Farage: Londýn ustoupí kvůli trhu EU, ne kvůli migraci Fotogalerie

Británie může přistoupit ke kompromisům, mimo jiné i k platbám do rozpočtu Evropské unie, aby si po odchodu z EU udržela přístup na unijní trh, o ústupcích v otázce kontroly… více

Komerční prezentace
Mobilní web