OMV jmenovalo šéfa marketingu

Do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika byl jmenován Michal Janda. Bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

 Marketingový ředitel OMV ČR Michal Janda
29.2.2016 15:59   |  

Nový marketingový ředitel OMV Česká republika Michal Janda nastoupil do společnosti v roce 2012. Původně z pozice marketingového specialisty, později online manažera se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v Česku. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku.

Od února se opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.


Čtěte také: Pýcha vede online marketing v Ekospolu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Insolvenční správce OKD neuznal pohledávky ministerstva průmyslu

Insolvenční správce OKD neuznal pohledávky ministerstva průmyslu

Insolvenční správce těžební společnosti OKD Lee Louda popřel platnost pohledávek celkem za 1,888 miliardy korun, které přihlásilo ministerstvo průmyslu a obchodu. Šlo o takzvanou… více

Mobilní web