Petr Billy posiluje marketing Restu

Od března 2016 se na marketingových aktivitách gastronomického startupu Restu podílí Petr Billy, který v minulosti pracoval ve společnosti Alpine Pro.

 Aplikace Restu
15.3.2016 11:01   |  

Cílem společnosti je vytvořit jednotnou marketingovou strategii Restu, která se bude jednoduše implementovat jak v Česku, tak v dalších zemích v rámci expanze na Slovensko, do Maďarska a Polska. Petr Billy pracoval pět let ve společnosti Alpine Pro jako marketingový ředitel. Byl zodpovědný za strategii a veškeré ATL, BTL a PR aktivity pro Čechy, Slovensko a Polsko. V minulosti Billy sbíral zkušenosti v roli art directora v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett, grafickým designem se zabýval rovněž jako freelancer. V roce 2014 Alpine Pro vyhrála pod vedením Petra Billyho titul „Marketér roku“.

Petr Billy

Společnost Restu, která vznikla v Česku v roce 2013, míří nyní také na Slovensko, zpočátku se zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky nejen v metropoli, ale i v dalších slovenských městech. Slovenskem však expanze českého start-upu nekončí: do konce března Restu zamíří také na maďarský trh, do konce dubna pak na trh v Polsku.


Čtěte také: OMV jmenovalo šéfa marketingu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Zadlužený Kovosvit má nové vedení, o firmu se zajímají investoři

Zadlužený Kovosvit má nové vedení, o firmu se zajímají investoři aktualizováno

Firmu Kovosvit MAS ze Sezimova Ústí, která má finanční problémy, vede nový manažerský tým. Bývalý pověřený ředitel Blahoslav Fajmon rezignoval. Zaměstnanci stále nedostali… více

Mobilní web