Petr Billy posiluje marketing Restu

Petr Billy posiluje marketing Restu
15. března 2016 • 11:01
Od března 2016 se na marketingových aktivitách gastronomického startupu Restu podílí Petr Billy, který v minulosti pracoval ve společnosti Alpine Pro.

Cílem společnosti je vytvořit jednotnou marketingovou strategii Restu, která se bude jednoduše implementovat jak v Česku, tak v dalších zemích v rámci expanze na Slovensko, do Maďarska a Polska. Petr Billy pracoval pět let ve společnosti Alpine Pro jako marketingový ředitel. Byl zodpovědný za strategii a veškeré ATL, BTL a PR aktivity pro Čechy, Slovensko a Polsko. V minulosti Billy sbíral zkušenosti v roli art directora v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett, grafickým designem se zabýval rovněž jako freelancer. V roce 2014 Alpine Pro vyhrála pod vedením Petra Billyho titul „Marketér roku“.

Petr Billy, RestuPetr Billy, RestuAutor: Restu
Petr Billy

Společnost Restu, která vznikla v Česku v roce 2013, míří nyní také na Slovensko, zpočátku se zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky nejen v metropoli, ale i v dalších slovenských městech. Slovenskem však expanze českého start-upu nekončí: do konce března Restu zamíří také na maďarský trh, do konce dubna pak na trh v Polsku.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!