Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele

Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele
15. října 2014 • 12:17
Zdeněk Prajs se stal novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen. Dosud v téže společnosti působil jako ředitel oddělení Commercial Excellence.

Prajs bude nově řídit veškeré marketingové aktivity Staropramenu. Do oddělení marketingu přechází z pozice ředitele oddělení Commercial Excellence, které bylo vytvořeno za účelem sjednocení a rozvoje veškerých aktivit firmy podporujících obchod napříč oběma obchodními kanály retail i gastronomie.

Zdeněk Prajs začínal ve společnosti Pivovary Staropramen před deseti lety v oddělení marketingu na pozici marketingového analytika, později pracoval jako manažer značky Staropramen a manažer prémiových značek firmy. Před svým odchodem na pozici ředitele společnosti Staropramen Slovakia v roce 2011 vedl oddělení trade marketingu zaměřené na rozvoj segmentu gastronomie.

Prajs vystudoval obor ekonomika a management na Technické univerzitě v Liberci.

Nový marketingový ředitel navazuje na práci svého předchůdce Dimo Dimova, který se po dvouletém působení v Česku přesunul v rámci kariérního rozvoje na pozici marketingového ředitele pivovaru Apatin v Srbsku, který je rovněž jako Staropramen součástí skupiny Molson Coors.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!