Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele

Zdeněk Prajs se stal novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen. Dosud v téže společnosti působil jako ředitel oddělení Commercial Excellence.

 Zdeněk Prajs, marketingový ředitel Pivovarů Staropramen
15.10.2014 12:17   |  

Prajs bude nově řídit veškeré marketingové aktivity Staropramenu. Do oddělení marketingu přechází z pozice ředitele oddělení Commercial Excellence, které bylo vytvořeno za účelem sjednocení a rozvoje veškerých aktivit firmy podporujících obchod napříč oběma obchodními kanály retail i gastronomie.

Zdeněk Prajs začínal ve společnosti Pivovary Staropramen před deseti lety v oddělení marketingu na pozici marketingového analytika, později pracoval jako manažer značky Staropramen a manažer prémiových značek firmy. Před svým odchodem na pozici ředitele společnosti Staropramen Slovakia v roce 2011 vedl oddělení trade marketingu zaměřené na rozvoj segmentu gastronomie.

Prajs vystudoval obor ekonomika a management na Technické univerzitě v Liberci.

Nový marketingový ředitel navazuje na práci svého předchůdce Dimo Dimova, který se po dvouletém působení v Česku přesunul v rámci kariérního rozvoje na pozici marketingového ředitele pivovaru Apatin v Srbsku, který je rovněž jako Staropramen součástí skupiny Molson Coors.


Čtěte také: EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web