Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele

Zdeněk Prajs se stal novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen. Dosud v téže společnosti působil jako ředitel oddělení Commercial Excellence.

 Zdeněk Prajs, marketingový ředitel Pivovarů Staropramen
15.10.2014 12:17   |  

Prajs bude nově řídit veškeré marketingové aktivity Staropramenu. Do oddělení marketingu přechází z pozice ředitele oddělení Commercial Excellence, které bylo vytvořeno za účelem sjednocení a rozvoje veškerých aktivit firmy podporujících obchod napříč oběma obchodními kanály retail i gastronomie.

Zdeněk Prajs začínal ve společnosti Pivovary Staropramen před deseti lety v oddělení marketingu na pozici marketingového analytika, později pracoval jako manažer značky Staropramen a manažer prémiových značek firmy. Před svým odchodem na pozici ředitele společnosti Staropramen Slovakia v roce 2011 vedl oddělení trade marketingu zaměřené na rozvoj segmentu gastronomie.

Prajs vystudoval obor ekonomika a management na Technické univerzitě v Liberci.

Nový marketingový ředitel navazuje na práci svého předchůdce Dimo Dimova, který se po dvouletém působení v Česku přesunul v rámci kariérního rozvoje na pozici marketingového ředitele pivovaru Apatin v Srbsku, který je rovněž jako Staropramen součástí skupiny Molson Coors.


Čtěte také: EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Evropská komise má v současnosti na stole návrh reformy zákonů o autorských právech. V dokumentech, které EU zveřejní v září, se Evropská komise zabývá podporou mediálních domů.… více

Mobilní web