Pýcha vede online marketing v Ekospolu

Developerská společnost Ekospol jmenovala od února zástupcem ředitele sektoru pro online Adama Pýchu, který se zároveň stal vedoucím oddělení online marketingu.

 Adam Pýcha, Ekospol
15.2.2016 11:57   |  

Obě pozice byly dlouhodobě neobsazené. V nové funkci bude Pýcha zodpovídat za veškerou internetovou inzerci a obsah webových stránek i profilů na sociálních sítích.

Pýcha vystudoval mezinárodní vztahy a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci. Spoluzakládal společnosti iParťák a Redakce a stál u zrodu portálů Copywriteři.cz a Wordpress.cz. Do Ekospolu nastoupil v říjnu 2015. Pravidelně přednáší o online marketingu a byznysu pro firmy, středoškoláky a na vysokých školách. Kromě toho se věnuje také tvůrčímu psaní.


Čtěte také: Tým PNS má novou marketérku


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Kolik dnes vlastně stojí známá česká auta? Budete se divit

Kolik dnes vlastně stojí známá česká auta? Budete se divit

Daruji za odvoz? Ale jděte, tahle auta se dnes prodávají dokonce dráž než jejich moderní nástupci. Třeba taková „tisícovka“ mění majitele klidně za čtvrt milionu. A zdaleka není… více

Mobilní web