Šéfredaktor Čilichili přešel do Creative Docku

Pražský inkubátor startupů Creative Dock jmenoval na pozici šéfa obsahu Michala Schindlera, který působil 10 let jako šéfredaktor magazínu Vodafonu Čilichili. S novým týmem se bude starat zejména o lifestylovou podporu interních projektů a externích klientů.

 Michal Schindler, letitý šéfredaktor magazínu Vodafonu Čilichilli, přešel do Creative Docku
19.2.2016 12:11   |  

Schindler působil 13 let na manažerských pozicích v marketingové komunikaci českého Vodafonu, celou jednu dekádu byl šéfredaktorem úspěšného B2C časopisu Čilichili, který generuje zhruba 200 000 čtenářů měsíčně; jeho online verze zaznamenává 800 000 unikátních návštěvníků měsíčně) a vedl také B2B magazín Bizzone. Všechny tyto projekty získaly desítky domácích a několik mezinárodních ocenění (mimo jiné cenu ICMA London v letech 2011 a 2012).

Prvním projektem nového kreativního týmu je lifestylový online portál Patalie.cz pro společnost Axa, který Creative Dock spouští v těchto dnech.

„Cílem je vytvořit nový web postavený na inteligentní zábavě a kvalitní žurnalistice. Od rychlých vtípků do tramvaje, které po ránu čtete přes mobil, až po dlouhodobější multimediální projekty. Axa je partner projektu, díky kterému web existuje, takže nemáme zapotřebí žádné skryté PR. Když se nabídne tematické propojení obsahu a služeb, jasně to přiznáme,“ upřesňuje Schindler.

Největším z interních projektů Creative Docku, na kterém bude nový tým pracovat, je Zonky, mladá platforma sdílené ekonomiky, která do ČR přinesla půjčování peněz mezi lidmi.


Čtěte také: Korporátní komunikaci Vodafonu povede Adriana Dergam


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Počet odhalených pojistných podvodů se od roku 2010 ztrojnásobil, loni přesahoval 15 a půl tisíce. Vyplývá to z informací poskytnutých projektem Česko v datech. Nedá se ovšem… více

Komerční prezentace
Mobilní web