Spokojený pes, spokojený marketér

Český e-shop s krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes jmenoval na pozici šéfa marketingu Tomáše Haškovce.

 Tomáš Haškovec, marketér Spokojeného psa
29.1.2016 11:11   |  

Tomáš Haškovec má za sebou marketingové zkušenosti, především jako konzultant působil ve společnostech Vairon Consulting, Stensland, Forcelist.com a Istrochem Reality.

„Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a že marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drive,“ řekla Soňa Fialková, majitelka e-shopu Spokojený pes.

Haškovcův úkol spočívá v pozvednutí značky Spokojený pes a v jejím vzestupu. „Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je,“ přislíbil Haškovec.


Čtěte také: Marketing značky Obermeyer povede Němeček


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Roklen spouští investorskou crowdfundingovou bázi Fundlift

Roklen spouští investorskou crowdfundingovou bázi Fundlift

Tuzemská fastfoodová síť Burrito Loco a projekt enLog zaměřený na energetické úspory jsou pilotními investorskými nabídkami internetového projektu Fundlift, jednoho z českých… více

Komerční prezentace
Mobilní web