Spokojený pes, spokojený marketér

Spokojený pes, spokojený marketér
29. ledna 2016 • 11:11
Český e-shop s krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes jmenoval na pozici šéfa marketingu Tomáše Haškovce.

Tomáš Haškovec má za sebou marketingové zkušenosti, především jako konzultant působil ve společnostech Vairon Consulting, Stensland, Forcelist.com a Istrochem Reality.

„Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a že marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drive,“ řekla Soňa Fialková, majitelka e-shopu Spokojený pes.

Haškovcův úkol spočívá v pozvednutí značky Spokojený pes a v jejím vzestupu. „Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je,“ přislíbil Haškovec.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!