Spokojený pes, spokojený marketér

Český e-shop s krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes jmenoval na pozici šéfa marketingu Tomáše Haškovce.

 Tomáš Haškovec, marketér Spokojeného psa
29.1.2016 11:11   |  

Tomáš Haškovec má za sebou marketingové zkušenosti, především jako konzultant působil ve společnostech Vairon Consulting, Stensland, Forcelist.com a Istrochem Reality.

„Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a že marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drive,“ řekla Soňa Fialková, majitelka e-shopu Spokojený pes.

Haškovcův úkol spočívá v pozvednutí značky Spokojený pes a v jejím vzestupu. „Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je,“ přislíbil Haškovec.


Čtěte také: Marketing značky Obermeyer povede Němeček


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Ukrajinský prezident Petro Porošenko se během inspekce po armádních postech v Donbasu dostal pod palbu separatistů. V Potvrdil to mluvčí protipovstalecké operace Andrij Lysenko. K… více

Komerční prezentace
Mobilní web