Spokojený pes, spokojený marketér

Český e-shop s krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes jmenoval na pozici šéfa marketingu Tomáše Haškovce.

 Tomáš Haškovec, marketér Spokojeného psa
29.1.2016 11:11   |  

Tomáš Haškovec má za sebou marketingové zkušenosti, především jako konzultant působil ve společnostech Vairon Consulting, Stensland, Forcelist.com a Istrochem Reality.

„Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a že marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drive,“ řekla Soňa Fialková, majitelka e-shopu Spokojený pes.

Haškovcův úkol spočívá v pozvednutí značky Spokojený pes a v jejím vzestupu. „Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je,“ přislíbil Haškovec.


Čtěte také: Marketing značky Obermeyer povede Němeček


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Travel Service nabídne v letadlech Wi-Fi, podpoří tak evropský trend

Travel Service nabídne v letadlech Wi-Fi, podpoří tak evropský trend E15 exkluzivně

Největší český letecký dopravce Travel Service ze skupiny Unimex podnikatelů Šimáněho a Šmejkala nabídne od roku 2018 na palubě letadel zábavní portály, následovat by mělo také… více

Mobilní web