Tůma vede marketing v Sodexu

Štěpán Tůma byl jmenován novým marketingovým ředitelem společnosti Sodexo Benefity. Jeho hlavním úkolem bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass Card, se kterou přichází Sodexo na trh v letošním roce. Na pozici střídá Klaudii Tóthovou.

 Štěpán Tůma, Sodexo
3.2.2016 15:22   |  

Tůma přichází do Sodexa ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.


Čtěte také: Spokojený pes, spokojený marketér


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web