Tůma vede marketing v Sodexu

Štěpán Tůma byl jmenován novým marketingovým ředitelem společnosti Sodexo Benefity. Jeho hlavním úkolem bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass Card, se kterou přichází Sodexo na trh v letošním roce. Na pozici střídá Klaudii Tóthovou.

 Štěpán Tůma, Sodexo
3.2.2016 15:22   |  

Tůma přichází do Sodexa ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.


Čtěte také: Spokojený pes, spokojený marketér


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Financial Times: Trapná V4 těží z EU a zároveň se ji snaží zničit

Financial Times: Trapná V4 těží z EU a zároveň se ji snaží zničit

Za trapné britský list Financial Times (FT) ve svém článku o rozporech uvnitř Evropské unie před zářijovým summitem v Bratislavě označil země visegrádské čtyřky (Česko, Slovensko,… více

Mobilní web