Tůma vede marketing v Sodexu

Štěpán Tůma byl jmenován novým marketingovým ředitelem společnosti Sodexo Benefity. Jeho hlavním úkolem bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass Card, se kterou přichází Sodexo na trh v letošním roce. Na pozici střídá Klaudii Tóthovou.

 Štěpán Tůma, Sodexo
3.2.2016 15:22   |  

Tůma přichází do Sodexa ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.


Čtěte také: Spokojený pes, spokojený marketér


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Libra pokračuje v pádu, vůči dolaru sestoupila na nová minima

Libra pokračuje v pádu, vůči dolaru sestoupila na nová minima

Britskou měnu dál sráží nejistota ohledně dopadů brexitu. Libra prohloubila ztráty a vůči dolaru sestoupila na 1,32 dolaru, což je její nové minimum za 31 let. Proti euru je libra… více

Komerční prezentace
Mobilní web