UPC Business má nového šéfa marketingu

Na pozici Marketing Manager UPC Business nastoupil od února Pavel Jaček. Na starosti bude mít veškerou komunikaci týkající se business zákazníků.

Pavel Jaček, UPC
1.3.2016 10:43   |  

Na pozici Marketing Manager UPC Business nastoupil od února Pavel Jaček. Na starosti bude mít veškerou komunikaci týkající se business zákazníků.

Pavel Jaček vystudoval sportovní marketing a v reklamní branži se pohybuje 12 let. Během své kariéry pracoval v agenturách Dimar a Ogilvy pro značky Eurotel a Telefonica O2. Do UPC přichází z pozice account manažera agentury OgilvyOne, kde pracoval pro společnosti O2, ČSOB a Tesco.

V UPC Business bude Jaček rovněž připravovat zadání pro reklamní a mediální agentury a úzce spolupracovat napříč odděleními segmentového marketingu a B2B v UPC.

„Jeho zkušenosti z komunikace v B2B nám pomůžou naplňovat naše prodejní cíle a znalost značky UPC Business mezi českými firmami, zejména v segmentech SOHO a SME/MLE,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Jaček úzce spolupracovat.


Čtěte také: UPC Business cílí v kampani na živnostníky


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Domlouvání smlouvy o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy plynule postupují, řekl mluvčí šéfa Úřadu obchodního zmocněnce USA Michaela Fromana. Německý vicekancléř… více

Mobilní web