Air Bank s Ogilvy slaví padesátku spotů

Video Spor dvou bankéřů v televizních spotech Air Bank trvá už přes čtyři roky, aniž by bylo potřeba výrazně měnit komunikační koncept. V dílně Ogilvy & Mather vzniklo více než 50 spotů. Nová série upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

 Kampaň Air Bank od Ogilvy
17.2.2016 12:33   |  

Air Bank i letos pokračuje v úspěšné kampani Dvou světů, kterou ale stejně jako loni osvěžuje o některé nové prvky. Ve spotu „Komu tím prospějete“ se například „komerční“ bankéř sám chopí závěrečné řeči, ve druhém spotu „Samec“ vystupuje v převleku.

„Došlo k mírné evoluci stávajícího konceptu. Ke dvěma známým protagonistům se v některých reklamách přidávají další herci, ne vždy jsou na scéně dva stoly, jak tomu bylo dosud, ne vždy konkurenčního bankéře na konci trefí zelená kostka. A také jeho postava se malinko posunula. Začíná být dost nervózní…,“ řekl k novým spotům kreativní ředitel Ogilvy Group Tomáš Belko.

Televizní spoty běží na televizních kanálech Prima Group a Óčko. Na přípravě kampaně pracoval opět Green Team agentury Ogilvy & Mather, který má rozpracovánu další desítku spotů. Média pro banku nakupuje OMD a NeoOgilvy.


Čtěte také: Marketingovou komunikaci Air Bank vede Tomáš Brych


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Ukrajinský prezident Petro Porošenko se během inspekce po armádních postech v Donbasu dostal pod palbu separatistů. V Potvrdil to mluvčí protipovstalecké operace Andrij Lysenko. K… více

Komerční prezentace
Mobilní web