Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny | E15.cz

Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny

Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny
15. července 2013 • 13:30
Společnost Ahold mění zásadně komunikační strategii. Agenty, kteří čtyři roky pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky, v těchto dnech vystřídá „Vedoucí prodejen Albert“. Tento koncept vznikl už před deseti lety v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku.

„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká, ředitelka marketingu společnosti Ahold Zlata Ulrichová a dodává: „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.

Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\Praha. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky, díky čemuž lze rychle reagovat na potřeby trhu. Vedoucím prodejny se objeví jak v TV spotech, tak i na webových a facebookových stránkách Albertu, ale i na kanálu YouTube.

Podívejte se nový spot z dílny TBWA\Praha:

A tady je jeden ze spotů s holandským kolegou:

Autor: red
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou