Allianz se špuntem v oku

Allianz se špuntem v oku
1. prosince 2015 • 14:59
Pojišťovna Allianz spouští první vlnu kampaně na životní pojištění Rytmus risk, které nabízí svým klientům za jasně stanovenou cenu a bez nesmyslných poplatků. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě televizních spotů také OOH a internet.

Mezi výhody životního pojištění Rytmus risk patří jasná a pevná cena za pojistnou ochranu. S pojištěním nejsou spojené žádné další měsíční náklady ani poplatky při uzavření či předčasném ukončení smlouvy.

V těchto dnech startuje první vlna kampaně, ve které budou televizní spoty a sponzorské vzkazy podpořeny OOH a online bannery. Na jaře bude následovat druhá vlna kampaně.

V Ogilvy & Mather mají kreativní zpracování kampaně na starosti Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládá z Františka Mareše a Terezy Sabové a režie spotů se ujala Urša Žgank.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!