Allianz se špuntem v oku

Video Pojišťovna Allianz spouští první vlnu kampaně na životní pojištění Rytmus risk, které nabízí svým klientům za jasně stanovenou cenu a bez nesmyslných poplatků. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě televizních spotů také OOH a internet.

Vánoční spot Allianz
1.12.2015 14:59   |  

Mezi výhody životního pojištění Rytmus risk patří jasná a pevná cena za pojistnou ochranu. S pojištěním nejsou spojené žádné další měsíční náklady ani poplatky při uzavření či předčasném ukončení smlouvy.

V těchto dnech startuje první vlna kampaně, ve které budou televizní spoty a sponzorské vzkazy podpořeny OOH a online bannery. Na jaře bude následovat druhá vlna kampaně.

V Ogilvy & Mather mají kreativní zpracování kampaně na starosti Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládá z Františka Mareše a Terezy Sabové a režie spotů se ujala Urša Žgank.


Čtěte také: Kampaň společnosti Tesco vybízí k návštěvě kina či sběru listí


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

EU odmítá jednat separátně se Skotskem kvůli brexitu

EU odmítá jednat separátně se Skotskem kvůli brexitu

Lídři Evropské unie jednoznačně odmítli jednat separátně se Skotskem, jehož premiérka Nicola Sturgeonová dnes navštívila Brusel, aby se pokusila zachránit vazby s unií i po… více

Komerční prezentace
Mobilní web