Allianz se špuntem v oku

Video Pojišťovna Allianz spouští první vlnu kampaně na životní pojištění Rytmus risk, které nabízí svým klientům za jasně stanovenou cenu a bez nesmyslných poplatků. Kampaň, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, zahrnuje kromě televizních spotů také OOH a internet.

Vánoční spot Allianz
1.12.2015 14:59   |  

Mezi výhody životního pojištění Rytmus risk patří jasná a pevná cena za pojistnou ochranu. S pojištěním nejsou spojené žádné další měsíční náklady ani poplatky při uzavření či předčasném ukončení smlouvy.

V těchto dnech startuje první vlna kampaně, ve které budou televizní spoty a sponzorské vzkazy podpořeny OOH a online bannery. Na jaře bude následovat druhá vlna kampaně.

V Ogilvy & Mather mají kreativní zpracování kampaně na starosti Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládá z Františka Mareše a Terezy Sabové a režie spotů se ujala Urša Žgank.


Čtěte také: Kampaň společnosti Tesco vybízí k návštěvě kina či sběru listí


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Čeští milionáři sází na reality, majetek jim roste rychleji než v Evropě

Čeští milionáři sází na reality, majetek jim roste rychleji než v Evropě

Česko patří mezi země s nejrychleji rostoucím počtem dolarových milionářů v Evropě. Tvrdí to studie poradenské firmy Cap Gemini, podle níž se loni řady tuzemských boháčů rozrostly… více

Mobilní web