Amica: Trouba jako kapitální úlovek

Video Amica spouští od února spolu s pražskou pobočkou VCCP kampaň pod sloganem Amica – ladí se životem.

 Kampaň značky Amica od pražské VCCP
1.2.2016 15:08   |  

Značka Amica podtrhuje vizuálním stylem kampaně pestrobarevnost života v kuchyni. První fáze kampaně z dílny pražské VCCP začíná 1. února a bude nasazena jak v onlinu, tak v televizi.

„Kuchyň už dávno není jen místo, kde se vaří, jí, myje nádobí, vaří, jí, myje nádobí, peče, jí a myje nádobí. Kuchyň se za posledních několik let rozšířila v obývací pokoj. A tak dnes v jednom takovém otevřeném prostoru pracujeme, probíráme nejdůležitější rodinná rozhodnutí, hrajeme si dětmi nebo sledujeme filmy. Spotřebiče pro moderní kuchyň proto musí umět vyhovět všem těmto životním situacím,“ říká Henri de la Barre, Planning Director ve VCCP Praha.


Čtěte také: VCCP vyhrála tendr značky Amica


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Život mimo EU nebude tak růžový, řekl britský ministr. Zvýší daně

Život mimo EU nebude tak růžový, řekl britský ministr. Zvýší daně

Británie bude muset zvýšit daně a omezit státní výdaje, aby se vypořádala s hospodářskými následky svého rozhodnutí opustit Evropskou unii. V rozhovoru na rozhlasové stanici BBC… více

Komerční prezentace
Mobilní web