Amica: Trouba jako kapitální úlovek

Video Amica spouští od února spolu s pražskou pobočkou VCCP kampaň pod sloganem Amica – ladí se životem.

 Kampaň značky Amica od pražské VCCP
1.2.2016 15:08   |  

Značka Amica podtrhuje vizuálním stylem kampaně pestrobarevnost života v kuchyni. První fáze kampaně z dílny pražské VCCP začíná 1. února a bude nasazena jak v onlinu, tak v televizi.

„Kuchyň už dávno není jen místo, kde se vaří, jí, myje nádobí, vaří, jí, myje nádobí, peče, jí a myje nádobí. Kuchyň se za posledních několik let rozšířila v obývací pokoj. A tak dnes v jednom takovém otevřeném prostoru pracujeme, probíráme nejdůležitější rodinná rozhodnutí, hrajeme si dětmi nebo sledujeme filmy. Spotřebiče pro moderní kuchyň proto musí umět vyhovět všem těmto životním situacím,“ říká Henri de la Barre, Planning Director ve VCCP Praha.


Čtěte také: VCCP vyhrála tendr značky Amica


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

WhatsApp chce zabít SMS, umožní firmám posílat zprávy přímo uživatelům

WhatsApp chce zabít SMS, umožní firmám posílat zprávy přímo uživatelům

Když v roce 2014 Facebook za 22 miliard dolarů pohltil 50členný startup WhatsApp, byl to velký krok – aplikace už v té době byla celosvětově oblíbená a používalo jí přes půl… více

Mobilní web