Amica: Trouba jako kapitální úlovek

Amica: Trouba jako kapitální úlovek
1. února 2016 • 15:08
Amica spouští od února spolu s pražskou pobočkou VCCP kampaň pod sloganem Amica – ladí se životem.

Značka Amica podtrhuje vizuálním stylem kampaně pestrobarevnost života v kuchyni. První fáze kampaně z dílny pražské VCCP začíná 1. února a bude nasazena jak v onlinu, tak v televizi.

„Kuchyň už dávno není jen místo, kde se vaří, jí, myje nádobí, vaří, jí, myje nádobí, peče, jí a myje nádobí. Kuchyň se za posledních několik let rozšířila v obývací pokoj. A tak dnes v jednom takovém otevřeném prostoru pracujeme, probíráme nejdůležitější rodinná rozhodnutí, hrajeme si dětmi nebo sledujeme filmy. Spotřebiče pro moderní kuchyň proto musí umět vyhovět všem těmto životním situacím,“ říká Henri de la Barre, Planning Director ve VCCP Praha.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!