Banka Zuno promuje spotem nové pobočky

Video Banka Zuno zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a Ostravě. Nová kampaň podporuje rovněž refinancování svých starých úvěrů.

 Nové pobočky Zuno
6.1.2016 15:56   |  

Cílem nové kampaně banky Zuno je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet.

„Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Již tradiční herecký „reklamní tým“ se v novém televizním spotu společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Pointou je jako vždy snaha říct to na rovinu. Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.

Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy.


Čtěte také: Jak se dělá zunomarketing


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Domlouvání smlouvy o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy plynule postupují, řekl mluvčí šéfa Úřadu obchodního zmocněnce USA Michaela Fromana. Německý vicekancléř… více

Mobilní web