Banka Zuno promuje spotem nové pobočky

Banka Zuno promuje spotem nové pobočky
6. ledna 2016 • 15:56
Banka Zuno zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a Ostravě. Nová kampaň podporuje rovněž refinancování svých starých úvěrů.

Cílem nové kampaně banky Zuno je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet.

„Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Již tradiční herecký „reklamní tým“ se v novém televizním spotu společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Pointou je jako vždy snaha říct to na rovinu. Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.

Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!