Banka Zuno promuje spotem nové pobočky

Video Banka Zuno zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a Ostravě. Nová kampaň podporuje rovněž refinancování svých starých úvěrů.

 Nové pobočky Zuno
6.1.2016 15:56   |  

Cílem nové kampaně banky Zuno je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet.

„Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Již tradiční herecký „reklamní tým“ se v novém televizním spotu společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Pointou je jako vždy snaha říct to na rovinu. Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.

Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy.


Čtěte také: Jak se dělá zunomarketing


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

OKD zatím nemá žádné nabídky na přímé úvěrové financování

OKD zatím nemá žádné nabídky na přímé úvěrové financování

Vedení těžební společnosti OKD, kterou poslal soud do úpadku, zatím neobdrželo žádné nabídky na přímé úvěrové financování. ČTK to po dnešním jednání vedení firmy s insolvenčním… více

Komerční prezentace
Mobilní web