Bohemia Chips: Zapomeňte na mléko a strdí!

Video Pražská VCCP je novou agenturou chipsových značek Bohemia a Slovakia a spouští kampaň.

 Kampaň Bohemia Chips od VCCP
2.2.2016 13:10   |  

Nová kampaň brambůrkového brandu pro Česko a Slovensko začíná začátkem února. Producentsky se jí zhostil Punk Film, režii má Michal Žabka a loutkoví hrdinové nové kampaně se podle výtvarných návrhů VCCP zhmotnili ve studiu Animation People, kde byla realizována řada českých animovaných filmů.

„Jsme nesmírně rádi, že to klaplo – pardon, křuplo,“ říká Dejan Štajnberger, kreativní ředitel VCCP Praha. „Doufáme, že kampaň bude bramborózní a že se letošek do tuzemských dějin zapíše jako Rok brambor.“

Novou kampaň povedou dvě postavičky. Velký, zkušený a nepochybně vševědoucí brambor Zemák, a malý, roztomile natvrdlý Křupák. Zkušeně nás provedou historii, frajerstvím anebo jen tak každodenním koukáním na bednu.

„Jako lídři kategorie se vracíme tam, kde to všechno začalo (tedy na pole), a to zábavnou formou, která ke kategorii slaného snackingu neodmyslitelně patří,“ dodává Ondřej Široký za Intersnack.


Čtěte také: Intersnack spolupracuje s agenturou Weber Shandwick


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

ECB: Eurozóna zaostává za svým potenciálem více, než jsme odhadovali

ECB: Eurozóna zaostává za svým potenciálem více, než jsme odhadovali

Nevyužité kapacity v zemích eurozóny jsou možná až dvakrát větší, než se dosud předpokládalo. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila Evropská centrální banka (ECB). To může… více

Komerční prezentace
Mobilní web