Centropen umravňuje tegaře

Výrobce popisovačů Centropen se ve své kampani nespokojil pouze s tradičními médii. Komiksoví hrdinové se objeví i na neobvyklých místech a pokusí se přesvědčit tegaře, aby svoji tvůrčí energii přesměrovali jinam.

 Centropen
14.6.2012 17:56   |  

Hlavní postavy aktuální kampaně značky Centropen vytvořil komiksový kreslíř Jozef Gertli, známý spíše pod jménem Danglár. Jeho komiksoví hrdinové se objeví v tisku, na billboardech a bigboardech, ale komunikace zahrnuje také interaktivní CLV v pražském metru, kde mohou cestující pomocí zavěšených mazacích tabulí vytvořit nové komiksové obrázky.

„Kampaň navíc nabídne prostor k vyjádření na dané téma na rámečcích v pražském metru pěti mladým, dosud neznámým kreslířským talentům,“ popisuje netradiční polohu kampaně David Novák, Group Account Director z agentury Momentum, která koncept pro Centropen vytvořila.

Čtěte také: Eta přichází s retro prodlužkou

Dalším prvkem kampaně bude ambient-guerrillový výlep Danglárových kreslených hrdinů. „Postavy v životní velikosti diváka baví, komentují či reagují na místo, na němž jsou vylepeny. Vyjadřují postoje značky, která často končí v rukou tegařů. Ty se snaží jejich vlastním jazykem umravnit, respektive přesměrovat jejich tvůrčí energii smysluplnějším směrem, vysvětlovat rozdíl mezi street artem a vandalismem,“ říká o kampani David Novák.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Injekce si zaplatily ze svého, po nich prý málem přišly o zrak

Injekce si zaplatily ze svého, po nich prý málem přišly o zrak

Neregistrovanou léčbu si koupily z vlastní kapsy, aby si zachránily zrak. Teď chtějí od kliniky odškodnění. Prý vidí hůř než předtím. Pokud dojde k soudu, bude to zřejmě první… více

Komerční prezentace
Mobilní web