Centropen umravňuje tegaře

Výrobce popisovačů Centropen se ve své kampani nespokojil pouze s tradičními médii. Komiksoví hrdinové se objeví i na neobvyklých místech a pokusí se přesvědčit tegaře, aby svoji tvůrčí energii přesměrovali jinam.

 Centropen
14.6.2012 17:56   |  

Hlavní postavy aktuální kampaně značky Centropen vytvořil komiksový kreslíř Jozef Gertli, známý spíše pod jménem Danglár. Jeho komiksoví hrdinové se objeví v tisku, na billboardech a bigboardech, ale komunikace zahrnuje také interaktivní CLV v pražském metru, kde mohou cestující pomocí zavěšených mazacích tabulí vytvořit nové komiksové obrázky.

„Kampaň navíc nabídne prostor k vyjádření na dané téma na rámečcích v pražském metru pěti mladým, dosud neznámým kreslířským talentům,“ popisuje netradiční polohu kampaně David Novák, Group Account Director z agentury Momentum, která koncept pro Centropen vytvořila.

Čtěte také: Eta přichází s retro prodlužkou

Dalším prvkem kampaně bude ambient-guerrillový výlep Danglárových kreslených hrdinů. „Postavy v životní velikosti diváka baví, komentují či reagují na místo, na němž jsou vylepeny. Vyjadřují postoje značky, která často končí v rukou tegařů. Ty se snaží jejich vlastním jazykem umravnit, respektive přesměrovat jejich tvůrčí energii smysluplnějším směrem, vysvětlovat rozdíl mezi street artem a vandalismem,“ říká o kampani David Novák.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web