Centropen umravňuje tegaře

Výrobce popisovačů Centropen se ve své kampani nespokojil pouze s tradičními médii. Komiksoví hrdinové se objeví i na neobvyklých místech a pokusí se přesvědčit tegaře, aby svoji tvůrčí energii přesměrovali jinam.

 Centropen
14.6.2012 17:56   |  

Hlavní postavy aktuální kampaně značky Centropen vytvořil komiksový kreslíř Jozef Gertli, známý spíše pod jménem Danglár. Jeho komiksoví hrdinové se objeví v tisku, na billboardech a bigboardech, ale komunikace zahrnuje také interaktivní CLV v pražském metru, kde mohou cestující pomocí zavěšených mazacích tabulí vytvořit nové komiksové obrázky.

„Kampaň navíc nabídne prostor k vyjádření na dané téma na rámečcích v pražském metru pěti mladým, dosud neznámým kreslířským talentům,“ popisuje netradiční polohu kampaně David Novák, Group Account Director z agentury Momentum, která koncept pro Centropen vytvořila.

Čtěte také: Eta přichází s retro prodlužkou

Dalším prvkem kampaně bude ambient-guerrillový výlep Danglárových kreslených hrdinů. „Postavy v životní velikosti diváka baví, komentují či reagují na místo, na němž jsou vylepeny. Vyjadřují postoje značky, která často končí v rukou tegařů. Ty se snaží jejich vlastním jazykem umravnit, respektive přesměrovat jejich tvůrčí energii smysluplnějším směrem, vysvětlovat rozdíl mezi street artem a vandalismem,“ říká o kampani David Novák.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Italové dopadli druhého nejhledanějšího člena mafie

Italové dopadli druhého nejhledanějšího člena mafie

Italská policie dnes zatkla druhého nejhledanějšího člena mafie Ernesta Fazzalariho, který se 20 let skrýval. Nyní šestačtyřicetiletý Fazzalari byl významným členem kalábrijské… více

Komerční prezentace
Mobilní web