ChciPráci.cz startuje novou kampaň

Přibližně pět měsíců po svém spuštění přichází pracovní portál ChciPráci.cz s druhou fází kampaně. Jejím hlavním poselstvím je, že práci na portálu může najít každý, kdo skutečně chce. Těžištěm zůstává stále online prostředí, stejně jako při loňském vstupu značky na trh.

Kampaň ChciPráci.cz od Cream Prague
11.3.2016 16:30   |  

Kampaň ChciPráci.cz cílí jak na uchazeče o práci, tak na HR komunitu a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

„Na webu ChciPráci.cz si práci najde každý, pokud opravdu chce,“ vysvětluje hlavní motiv druhé fáze marketingová manažerka Petra Mikesková. „Zatímco naše úvodní kampaň se při vstupu na trh maximálně soustředila na branding a rychlé vybudování známosti značky, druhý krok se soustředí víc na rozsah naší nabídky.“

Na vizuální stránce kampaně spolupracovala agentura Cream Prague s fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou. „Oba mají osobitý rukopis, který se pro posun značky perfektně hodí. Na jejich fotkách je vidět fotoreportérský smysl pro situaci, cit pro realistický portrét a současně esprit módní fotky,“ říká David Brada, majitel agentury Cream Prague. Jiří Turek portrétoval světové ikony, jako jsou Rolling Stones, David Bowie, Luciano Pavarotti, Lou Reed, Sting a mnoho dalších.

Pracovní portál ChciPráci.cz působí na českém trhu od října loňského roku, za projektem stojí americká firma Business Web Solutions a prodej inzerce zajišťuje společnost Advertising One.


Čtěte také: Kampaň LMC: Klikněte si na lepší práci


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

Devizové trhy fungují po čtvrtečním rozhodnutí Britů o odchodu z Evropské unie přes počáteční šok vcelku dobře. Tvrdí to Daniel Pinto z banky JPMorgan Chase, která je největším… více

Komerční prezentace
Mobilní web