ChciPráci.cz startuje novou kampaň

ChciPráci.cz startuje novou kampaň
11. března 2016 • 16:30
Přibližně pět měsíců po svém spuštění přichází pracovní portál ChciPráci.cz s druhou fází kampaně. Jejím hlavním poselstvím je, že práci na portálu může najít každý, kdo skutečně chce. Těžištěm zůstává stále online prostředí, stejně jako při loňském vstupu značky na trh.

Kampaň ChciPráci.cz cílí jak na uchazeče o práci, tak na HR komunitu a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

„Na webu ChciPráci.cz si práci najde každý, pokud opravdu chce,“ vysvětluje hlavní motiv druhé fáze marketingová manažerka Petra Mikesková. „Zatímco naše úvodní kampaň se při vstupu na trh maximálně soustředila na branding a rychlé vybudování známosti značky, druhý krok se soustředí víc na rozsah naší nabídky.“

Na vizuální stránce kampaně spolupracovala agentura Cream Prague s fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou. „Oba mají osobitý rukopis, který se pro posun značky perfektně hodí. Na jejich fotkách je vidět fotoreportérský smysl pro situaci, cit pro realistický portrét a současně esprit módní fotky,“ říká David Brada, majitel agentury Cream Prague. Jiří Turek portrétoval světové ikony, jako jsou Rolling Stones, David Bowie, Luciano Pavarotti, Lou Reed, Sting a mnoho dalších.

Pracovní portál ChciPráci.cz působí na českém trhu od října loňského roku, za projektem stojí americká firma Business Web Solutions a prodej inzerce zajišťuje společnost Advertising One.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!