Coca-Cola sjednocuje kampaň do jediného brandu

Video Marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Marcos de Quinto představil v Paříži novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani s mottem „Taste the Feeling“.

 Kampaň Coca-Coly pro rok 2016
20.1.2016 12:22   |  

Kampaň „Taste the Feeling“ bude postupně spuštěna během roku 2016 na všech trzích po celém světě a bude obsahovat celou řadu prvků, mezi nimiž bude desítka televizních reklam a více než sto vizuálů vytvořených módními fotografy Guyem Arochem a Nachem Riccim, které budou použity na billboardech, v prodejnách i v digitálních médiích. Součástí kampaně je dále nový systém vizuální identity, nová hymna a znělka a konečně interaktivní digitální aplikace s možností sdílení.

„Různí lidé chtějí od značky Coca-Cola různé věci, ale ať už chtějí cokoliv, chtějí především skvělou chuť a osvěžení. Se strategií ,One Brand' opouštíme koncept kampaní pro více značek a namísto toho přicházíme s kampaní, která bude jediná a společná jak pro naši ikonickou značku, tak zároveň oslavuje produkt samotný,“ uvedl Marcos de Quinto, ředitel marketingu v The Coca-Cola Company.

Nová hymna Coca-Coly z dílny Mercado-McCann

Kreativní kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola – rukopisné logo, červený kruh a ikonická skleněná lahev – pojatých moderním způsobem a založených na skutečných a autentických okamžicích propojených společně s produktem.

Coca-Cola oslovila při rozvoji kampaně kreativce z deseti různých agentur na celém světě, aby vytvořili návrh nových televizních reklam. Finální desítka televizních reklam vznikla ve čtyřech vybraných agenturách – Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. Jednotlivé spoty dávají divákům možnost na chvilku nahlédnout do intimního prostředí každodenních příběhů, pocitů a životních zkušeností, které lidé zažívají, když si vychutnávají ledově vychlazený nápoj Coca-Cola. Na konci každé reklamy se celá rodina produktů značky Coca-Cola představuje společně pod slavným červeným kruhem Coca-Cola.

S Coca-Colou pod tlakem - spot Under Pressure od Ogilvy & Mather

„Kreativním zadáním kampaně bylo oslavit to jednoduché potěšení z vychutnávání si ledově vychlazené Coca-Coly. Univerzální momenty a příběhy vylíčené v kampani byly vytvořené tak, aby oslovovaly naše zákazníky po celém světě. Stejné obrázky a stejné televizní reklamy, které nasadíme v Japonsku, se budou objevovat i v Itálii, v Mexiku a na celém světě,“ řekl Rodolfo Echeverria, viceprezident pro globální kreativní kampaně, digitální svět a propojení se spotřebiteli v The Coca-Cola Company.

Kampaň startuje již nyní šesti televizními spoty, zbylé čtyři budou následovat v průběhu roku.


Čtěte také: Coca-Cola použila Krym v kampani, vysloužila si tvrdou kritiku od Rusů i Ukrajinců


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Čeští výrobci domácích kotlů si stěžují, že v rámci dotací na pořízení nových kotlů si domácnosti mohou pořídit kotle, které nesplňují předepsané emisní parametry. Podezřelý je… více

Komerční prezentace
Mobilní web