CrossCafe promuje Pikolo

Český kavárenský řetězec CrossCafe spustil novou kampaň, jejíž tváří se stal také zakladatel a majitel značky CrossCafe Jan Janák.

 Kampaň CrossCafe s majitelem Janem Janákem na vizuálu
23.12.2015 11:42   |  

Nápad na kampaň „Pro lepší den“, která je nadstavbou kampaně „Já si melu svou“, vznikl přímo v CrossCafe. Realizace probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.

Majitel sítě CrossCafe Jan Janák propaguje na vizuálech společně se svými zaměstnanci a jejich dětmi nový nápoj s názvem Pikolo.

„Kampaní chceme zdůraznit, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne. Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín 'piccolo' vznikl spontánně a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci, tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky Pikolo,“ přibližuje myšlenku kampaně Janák.


Čtěte také: Za Starbucks komunikuje nově agentura Bokem


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Bavorsko zvýší počet policistů, odmítá bezpečnostní politiku Merkelové

Bavorsko zvýší počet policistů, odmítá bezpečnostní politiku Merkelové

Bavorský premiér Horst Seehofer se po uzavřeném zasedání bavorského zemské vlády distancoval od postoje kancléřky Angely Merkelové k migrační krizi. Kancléřčino "to zvládneme" prý… více

Mobilní web