CrossCafe promuje Pikolo

Český kavárenský řetězec CrossCafe spustil novou kampaň, jejíž tváří se stal také zakladatel a majitel značky CrossCafe Jan Janák.

 Kampaň CrossCafe s majitelem Janem Janákem na vizuálu
23.12.2015 11:42   |  

Nápad na kampaň „Pro lepší den“, která je nadstavbou kampaně „Já si melu svou“, vznikl přímo v CrossCafe. Realizace probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.

Majitel sítě CrossCafe Jan Janák propaguje na vizuálech společně se svými zaměstnanci a jejich dětmi nový nápoj s názvem Pikolo.

„Kampaní chceme zdůraznit, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne. Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín 'piccolo' vznikl spontánně a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci, tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky Pikolo,“ přibližuje myšlenku kampaně Janák.


Čtěte také: Za Starbucks komunikuje nově agentura Bokem


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Sobotka je naštvaný, protikuřácký zákon chce rychle předložit znovu

Sobotka je naštvaný, protikuřácký zákon chce rychle předložit znovu

Premiér Bohuslav Sobotka by chtěl protikuřácký zákon, který ve středu překvapivě poslanci nepodpořili, prosadit ještě do konce volebního období. Ministr zdravotnictví Svatopluk… více

Komerční prezentace
Mobilní web