ČVUT spouští digitální náborovou kampaň

Sociální sítě, blog a nový web mají pomoci Fakultě elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze k nalákání nových studentů na jednotlivé studijní obory. Digitální kampaň, která odstartovala v prosinci a poběží až do března letošního roku, připravila pro FEL ČVUT agentura Konektor Social.

 Ilustrační foto
7.1.2016 9:30   |  

Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze odstartovala čtyřměsíční digitální kampaň, jejímž prostřednictvím chce přilákat na své obory nové studenty. „Naše fakulta je právem řazena mezi náročné školy a vnímají ji tak i středoškoláci. Chtěli bychom jim ukázat, že rozhodnout se pro složitější cestu bývá někdy ve výsledku to nejlepší řešení. Studenti se u nás potkají se špičkovými technologiemi, nadnárodním výzkumem a prvotřídními odborníky o oboru,“ zdůvodňuje spuštění kampaně Pavel Ripka, děkan Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze. Ke zvýšení atraktivity oborů na FEL má v první řadě přispět nově spuštěný web Studuj.fel.cvut.cz, který zároveň uchazečům pomůže při výběru vhodného oboru na základě jejich zájmů – heslem webu je proto „Studuj, co tě baví“.

„Kromě webu v průběhu ledna ještě spustíme populárně-naučný blog. Na něm chceme ve spolupráci s vybranými novináři z technických médií generovat obsah, který bude informovat o novinkách a zajímavostech z oblasti elektrotechniky a do určité míry bude spojen s fakultou. Může jít třeba o rozhovory s řediteli firem, jejichž kariéra odstartovala před desítkami let právě na této škole,“ říká k blogu Tomáš Kejmar, social media konzultant agentury Konektor Social, která digitální kampaň pro FEL ČVUT realizuje.

Samotná náborová část poběží prostřednictvím reklamních formátů na Facebooku. „Oslovovat maturanty prostřednictvím této sociální sítě se nám vyplatilo již v roce 2014, kdy jsme se snažili upozornit na nový studijní program Softwarové inženýrství a technologie. Nejenže meziročně došlo k nárůstu počtu přihlášek o 13 procent, ale také jsme přivedli 15 tisíc návštěvníků na náborovou microsite, z nichž třetina vyplnila rozřazovací test,“ připomíná úspěch pilotní kampaně Kejmar.

Kromě placených postů a reklamy na Facebooku využije agentura Konektor Social k propagaci webu a blogu také PPC reklamu. Kampaň poběží do konce března 2016.


Čtěte také: Náborová kampaň VUT je hitem českého YouTube


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka pro vnitřní trh Elžbieta Bieńkowská dnes vyzvala německý automobilový koncern Volkswagen, aby za skandál kolem manipulací s emisemi naftových vozů odškodnil rovněž… více

Komerční prezentace
Mobilní web