Debilní kecy znova v akci. Tentokrát pro Loverator.cz

Video Na YouTube běží další virální kampaň od ViralBrothers. Spot Debilní kecy, co holky neříkají má za osmnáct hodin víc než 140 tisíc zhlédnutí.

ViralBrothers
8.10.2012 15:23   |  

Server Loverator.cz, který se specializuje na prodej erotických podložek, spustil 7. října internetovou kampaň. Jejím vytvořením byla pověřena agentura ViralBrothers, která je známá především sérií videí Debilní kecy, a do té se zařazuje i to nejnovější pro Loverator.cz. Debilní kecy, co holky neříkají, které jsou opatřeny brandem až na samotném konci, zhlédlo na YouTube za 18 hodin víc než 140 tisíc lidí. Kampaň navíc odkazuje na stránky zadavatele, kde je umístěno další bonusové video Co holky neříkají při sexu.

Podívejte se na kampaň na Loverator.cz:

Agenturu ViralBrothers založili před rokem Čeněk Stýblo a Erik Meldik s tím, že se chtějí intenzivně věnovat virálnímu internetovému marketingu. Jejich YouTube kanál, který zatím obsahuje patnáct komerčních i nekomerčních videí, zhlédlo více než dvanáct milionů lidí. Debilní kecy, co holky neříkají je jejich pátou kampaní, na YouTube už mají za sebou práci pro Douwe Egberts nebo pro srovnávač ZlataDovolena.cz.

„Těch komerčních projektů je ve skutečnosti hotových víc, ale zatím je máme v šuplíku. Jsou to další tři kampaně, které půjdou do světa, až si klienti řeknou. Jedná se o reklamu na zdravotní potřeby nebo na slevový agregátor,“ říká jeden z ViralBrothers, Čeněk Stýblo.


Čtěte také: Debilní kecy jdou z YouTube na Novu


O tom, jak a proč se ViralBrothers dali dohromady, jak vytvářejí svoje kampaně, co si myslí o virální reklamě u nás nebo jaké zásady při produkci svých videí dodržují, si můžete přečíst v rozhovoru s Čeňkem Stýblem a Erikem Meldikem, který vyjde 18. října ve Strategii číslo 10.

Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Pozor na rychlost. Na dálnici D1 ji začínají úsekově měřit kamery

Pozor na rychlost. Na dálnici D1 ji začínají úsekově měřit kamery

Tam, kde nyní na dálnici D1 přikazuje značka jet nanejvýš osmdesátkou, začínají dbát na dodržování předpisů kamery. Jejich počet se má nadále zvyšovat. více

Komerční prezentace
Mobilní web