Debilní kecy znova v akci. Tentokrát pro Loverator.cz | E15.cz

Debilní kecy znova v akci. Tentokrát pro Loverator.cz

Debilní kecy znova v akci. Tentokrát pro Loverator.cz
8. října 2012 • 15:23
Na YouTube běží další virální kampaň od ViralBrothers. Spot Debilní kecy, co holky neříkají má za osmnáct hodin víc než 140 tisíc zhlédnutí.

Server Loverator.cz, který se specializuje na prodej erotických podložek, spustil 7. října internetovou kampaň. Jejím vytvořením byla pověřena agentura ViralBrothers, která je známá především sérií videí Debilní kecy, a do té se zařazuje i to nejnovější pro Loverator.cz. Debilní kecy, co holky neříkají, které jsou opatřeny brandem až na samotném konci, zhlédlo na YouTube za 18 hodin víc než 140 tisíc lidí. Kampaň navíc odkazuje na stránky zadavatele, kde je umístěno další bonusové video Co holky neříkají při sexu.

Podívejte se na kampaň na Loverator.cz:

Agenturu ViralBrothers založili před rokem Čeněk Stýblo a Erik Meldik s tím, že se chtějí intenzivně věnovat virálnímu internetovému marketingu. Jejich YouTube kanál, který zatím obsahuje patnáct komerčních i nekomerčních videí, zhlédlo více než dvanáct milionů lidí. Debilní kecy, co holky neříkají je jejich pátou kampaní, na YouTube už mají za sebou práci pro Douwe Egberts nebo pro srovnávač ZlataDovolena.cz.

„Těch komerčních projektů je ve skutečnosti hotových víc, ale zatím je máme v šuplíku. Jsou to další tři kampaně, které půjdou do světa, až si klienti řeknou. Jedná se o reklamu na zdravotní potřeby nebo na slevový agregátor,“ říká jeden z ViralBrothers, Čeněk Stýblo.

O tom, jak a proč se ViralBrothers dali dohromady, jak vytvářejí svoje kampaně, co si myslí o virální reklamě u nás nebo jaké zásady při produkci svých videí dodržují, si můžete přečíst v rozhovoru s Čeňkem Stýblem a Erikem Meldikem, který vyjde 18. října ve Strategii číslo 10.

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí