Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek

Vodafone startuje další kampaň s Návštěvníky, tentokrát vánočně laděnou. Kampaň bude zaměřená na zvýhodněnou nabídku tarifu pro partnera s názvem Red do sítě pro partnera a na novou předplacenou kartu s názvem Karta pro partu.

 Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek
14.11.2013 16:01   |  

Vodafone jako poslední z mobilních operátorů odstartoval vánoční kampaň. Nově v ní v roli Krakonoše vystupuje také Karel Heřmánek. Spoty se natáčely v Průhonickém parku a poblíž Nových Třebenic. TV spoty režíroval Jakub Kohák. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Kampaň začíná 15. listopadu a poběží v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite.


Další informace o kampaních mobilních operátorů najdete zde:

T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

Vánoční spoty O2 běží ode dneška v televizi

Vánoční kampaň O2 připravila agentura Labstore


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Majitel Lidlu a Kauflandu chce investovat do řetězců 6,5 miliardy eur

Majitel Lidlu a Kauflandu chce investovat do řetězců 6,5 miliardy eur

Německá maloobchodní skupina Schwarz, která vlastní řetězce Lidl a Kaufland, plánuje investovat letos do obou řetězců zhruba 6,5 miliardy eur (175,6 miliardy korun). Společnost to… více

Komerční prezentace
Mobilní web