Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek | E15.cz

Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek

Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek
14. listopadu 2013 • 16:01
Vodafone startuje další kampaň s Návštěvníky, tentokrát vánočně laděnou. Kampaň bude zaměřená na zvýhodněnou nabídku tarifu pro partnera s názvem Red do sítě pro partnera a na novou předplacenou kartu s názvem Karta pro partu.

Vodafone jako poslední z mobilních operátorů odstartoval vánoční kampaň. Nově v ní v roli Krakonoše vystupuje také Karel Heřmánek. Spoty se natáčely v Průhonickém parku a poblíž Nových Třebenic. TV spoty režíroval Jakub Kohák. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Kampaň začíná 15. listopadu a poběží v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite.

Jeden z vizuálů vánoční kampaně VodafoneJeden z vizuálů vánoční kampaně VodafoneAutor:

Další informace o kampaních mobilních operátorů najdete zde:

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou