Fakeer vsadil na outdoor

Český výrobce nápojů Fakeer poprvé podpoří svou novou produktovou řadu Fakeer Drinks na OOH médiích. Pozornost přitáhnou bezpochyby, díky konceptu "Řekni to lahví!“.

 Fakeer v OMV
17.3.2016 12:00   |  

Předmětem komunikace Fakkeru jsou tři nové sycené ovocné limonády, které jsou díky výrazným neonový barvám a unikátní lahvi ve tvaru vztyčeného prostředníčku na trhu nezaměnitelné.

„Rozhodli jsme se využít reklamní nosiče přímo na čerpacích stanicích OMV, kde jsou nyní nově nápoje Fakeer k dostání. Chceme tak přímo upozornit na místo prodeje. Pro umístění jsme zvolili jsme reklamní teploměry, které jsou u čerpacích stanic k nepřehlédnutí,“ říká Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.

Kampaň probíhá na dvaceti místech po celé České republice.


Čtěte také: CrossCafe promuje Pikolo


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

David Marek: Do důchodu? Raději se ani neptejte

David Marek: Do důchodu? Raději se ani neptejte

Po nepovedené a demontované penzijní reformě, o niž se pokusil předchozí kabinet, bude mít málokterý politik odvahu přijít s komplexní změnou. Proto bude zítra koaliční rada… více

Mobilní web