Fakeer vsadil na outdoor

Český výrobce nápojů Fakeer poprvé podpoří svou novou produktovou řadu Fakeer Drinks na OOH médiích. Pozornost přitáhnou bezpochyby, díky konceptu "Řekni to lahví!“.

 Fakeer v OMV
17.3.2016 12:00   |  

Předmětem komunikace Fakkeru jsou tři nové sycené ovocné limonády, které jsou díky výrazným neonový barvám a unikátní lahvi ve tvaru vztyčeného prostředníčku na trhu nezaměnitelné.

„Rozhodli jsme se využít reklamní nosiče přímo na čerpacích stanicích OMV, kde jsou nyní nově nápoje Fakeer k dostání. Chceme tak přímo upozornit na místo prodeje. Pro umístění jsme zvolili jsme reklamní teploměry, které jsou u čerpacích stanic k nepřehlédnutí,“ říká Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.

Kampaň probíhá na dvaceti místech po celé České republice.


Čtěte také: CrossCafe promuje Pikolo


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Čeští výrobci domácích kotlů si stěžují, že v rámci dotací na pořízení nových kotlů si domácnosti mohou pořídit kotle, které nesplňují předepsané emisní parametry. Podezřelý je… více

Komerční prezentace
Mobilní web