Fakeer vsadil na outdoor | E15.cz

Fakeer vsadil na outdoor

Fakeer vsadil na outdoor
17. března 2016 • 12:00
Český výrobce nápojů Fakeer poprvé podpoří svou novou produktovou řadu Fakeer Drinks na OOH médiích. Pozornost přitáhnou bezpochyby, díky konceptu "Řekni to lahví!“.

Předmětem komunikace Fakkeru jsou tři nové sycené ovocné limonády, které jsou díky výrazným neonový barvám a unikátní lahvi ve tvaru vztyčeného prostředníčku na trhu nezaměnitelné.

„Rozhodli jsme se využít reklamní nosiče přímo na čerpacích stanicích OMV, kde jsou nyní nově nápoje Fakeer k dostání. Chceme tak přímo upozornit na místo prodeje. Pro umístění jsme zvolili jsme reklamní teploměry, které jsou u čerpacích stanic k nepřehlédnutí,“ říká Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.

Kampaň probíhá na dvaceti místech po celé České republice.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou