Globální kampaň jištěná českým lanem

Český výrobce lezeckých a pracovních lan Tendon, společnost Lanex, spouští v lednu rozsáhlou imageovou kampaň pro více než 50 zemí světa. Připravila ji agentura Rust.

 Kampaň značky Tendon
29.1.2016 9:33   |  

Imageová kampaň lezeckého brandu Tendon od společnosti Lanex odstartovala 20. ledna a v první fázi se objeví především v tiskové inzerci a online. Nový kreativní koncept i slogan „Tied to be free“ připravila pro Tendon reklamní agentura Rust, vizuály nafotil Robert Houzar.

V rámci spuštění nové kampaně se navíc dalším z ambasadorů značky stal jeden z nejlepších sportovních lezců světa, Adam Ondra.


Čtěte také: České dráhy slibují psinu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

RWE v Česku změní název na Innogy, odcházet nehodlá

RWE v Česku změní název na Innogy, odcházet nehodlá

Německý energetický koncern RWE se rozhodl odříznout se od konvenční uhelné a jaderné energetiky. Pro byznys v nové energetice, která má být zdrojem hlavních zisků, si vybral nové… více

Komerční prezentace
Mobilní web