Globální kampaň jištěná českým lanem

Český výrobce lezeckých a pracovních lan Tendon, společnost Lanex, spouští v lednu rozsáhlou imageovou kampaň pro více než 50 zemí světa. Připravila ji agentura Rust.

 Kampaň značky Tendon
29.1.2016 9:33   |  

Imageová kampaň lezeckého brandu Tendon od společnosti Lanex odstartovala 20. ledna a v první fázi se objeví především v tiskové inzerci a online. Nový kreativní koncept i slogan „Tied to be free“ připravila pro Tendon reklamní agentura Rust, vizuály nafotil Robert Houzar.

V rámci spuštění nové kampaně se navíc dalším z ambasadorů značky stal jeden z nejlepších sportovních lezců světa, Adam Ondra.


Čtěte také: České dráhy slibují psinu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Kofola plně ovládla slovinskou Radensku, vykoupila zbylých 120 tisíc akcií

Kofola plně ovládla slovinskou Radensku, vykoupila zbylých 120 tisíc akcií E15 exkluzivně

Valná hromada slovinského výrobce minerálek Radenska schválila návrh majoritního vlastníka, nápojářské skupiny Kofola ČeskoSlovensko, na vytěsnění posledních minoritních akcionářů… více

Komerční prezentace
Mobilní web