Globální kampaň jištěná českým lanem

Český výrobce lezeckých a pracovních lan Tendon, společnost Lanex, spouští v lednu rozsáhlou imageovou kampaň pro více než 50 zemí světa. Připravila ji agentura Rust.

 Kampaň značky Tendon
29.1.2016 9:33   |  

Imageová kampaň lezeckého brandu Tendon od společnosti Lanex odstartovala 20. ledna a v první fázi se objeví především v tiskové inzerci a online. Nový kreativní koncept i slogan „Tied to be free“ připravila pro Tendon reklamní agentura Rust, vizuály nafotil Robert Houzar.

V rámci spuštění nové kampaně se navíc dalším z ambasadorů značky stal jeden z nejlepších sportovních lezců světa, Adam Ondra.


Čtěte také: České dráhy slibují psinu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Martin Čaban: Babišův křik a Dbalého psychedelie nestačí. Kabátkovi se daří

Martin Čaban: Babišův křik a Dbalého psychedelie nestačí. Kabátkovi se daří

Předseda ANO a vicepremiér Andrej Babiš se velmi rozčiluje nad tím, že správní rada Všeobecné zdravotní pojišťovny potvrdila ve funkci ředitele Zdeňka Kabátka. Vášnivě se rozepsal… více

Mobilní web