Globální kampaň jištěná českým lanem

Český výrobce lezeckých a pracovních lan Tendon, společnost Lanex, spouští v lednu rozsáhlou imageovou kampaň pro více než 50 zemí světa. Připravila ji agentura Rust.

 Kampaň značky Tendon
29.1.2016 9:33   |  

Imageová kampaň lezeckého brandu Tendon od společnosti Lanex odstartovala 20. ledna a v první fázi se objeví především v tiskové inzerci a online. Nový kreativní koncept i slogan „Tied to be free“ připravila pro Tendon reklamní agentura Rust, vizuály nafotil Robert Houzar.

V rámci spuštění nové kampaně se navíc dalším z ambasadorů značky stal jeden z nejlepších sportovních lezců světa, Adam Ondra.


Čtěte také: České dráhy slibují psinu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web