Happy Days se Citroënem od Havasu

Video Společnost Citroën Česká republika připravila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague rozsáhlou kampaň na podporu prodeje svých vozů v rámci akce Happy days.

 Kampaň Citroënu od Havasu
22.2.2016 11:08   |  

Společnost Citroën Česká republika připravila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague rozsáhlou kampaň na podporu prodeje svých vozů v rámci akce Happy days.

Promo akce, pro kterou je určena speciální edice vozů Feel Edition, probíhá u prodejců a autorizovaných dealerů od poloviny února až do 5. března. Cílem je upozornit na zvýhodněné modely aut v této edici, které jsou nabízeny komplet s nadstandardní výbavou a s markantním cenovým zvýhodněním.

K rozsáhlé promoakci adaptovala agentura TV spot a doplnila jej packshoty pro řadu modelů C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C4 Cactus, C-Elyseé a Berlingo. 25sekundové spoty rotují na TV Prima, Nova, Barrandov a Óčko.

Dále jsou lokálně vytvořené 20vteřinové rádiové spoty, které běží celostátně na rozhlasových sítích Radio House a Radio United. V onlinu poběží až do 4. března 3D leaderboard pro komunikaci čtyř speciálních nabídek. Lokálně jsou také připraveny veškeré POS materiály pro showroomy.

„Chtěli jsme ,vzkřísit' naši akci Happy Days, kterou jsme v minulosti používali pro komunikaci akční nabídky na naše vozy Citroën. Naposledy jsme ji realizovali v roce 2009. Letošní kreativa pěkně koresponduje s novým positionningem značky Citroën Feel Good Be Different,“ komentuje Lenka Martinová, reklamní a PR manažerka českého Citroënu.


Čtěte také: Havas spouští kampaň pro mBank


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

Mobilní operátor T-Mobile zvažuje rozšířit nabídku své internetové televize. Jednou z možností by mohla být stanice, jejíž program by byl významně složen z příspěvků veřejnosti… více

Komerční prezentace
Mobilní web