Happy Days se Citroënem od Havasu | E15.cz

Happy Days se Citroënem od Havasu

Happy Days se Citroënem od Havasu
22. února 2016 • 11:08
Společnost Citroën Česká republika připravila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague rozsáhlou kampaň na podporu prodeje svých vozů v rámci akce Happy days.

Společnost Citroën Česká republika připravila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague rozsáhlou kampaň na podporu prodeje svých vozů v rámci akce Happy days.

Promo akce, pro kterou je určena speciální edice vozů Feel Edition, probíhá u prodejců a autorizovaných dealerů od poloviny února až do 5. března. Cílem je upozornit na zvýhodněné modely aut v této edici, které jsou nabízeny komplet s nadstandardní výbavou a s markantním cenovým zvýhodněním.

K rozsáhlé promoakci adaptovala agentura TV spot a doplnila jej packshoty pro řadu modelů C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C4 Cactus, C-Elyseé a Berlingo. 25sekundové spoty rotují na TV Prima, Nova, Barrandov a Óčko.

Dále jsou lokálně vytvořené 20vteřinové rádiové spoty, které běží celostátně na rozhlasových sítích Radio House a Radio United. V onlinu poběží až do 4. března 3D leaderboard pro komunikaci čtyř speciálních nabídek. Lokálně jsou také připraveny veškeré POS materiály pro showroomy.

„Chtěli jsme ,vzkřísit' naši akci Happy Days, kterou jsme v minulosti používali pro komunikaci akční nabídky na naše vozy Citroën. Naposledy jsme ji realizovali v roce 2009. Letošní kreativa pěkně koresponduje s novým positionningem značky Citroën Feel Good Be Different,“ komentuje Lenka Martinová, reklamní a PR manažerka českého Citroënu.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • V digitálním věku skladují firmy většinu dokumentů stále na papíře. A dělá jim to potíže
  • Pro oznamovatele korupce nejsou potřeba nová pravidla, tvrdí podnikatelé
  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením