Havas spouští kampaň pro mBank | E15.cz

Havas spouští kampaň pro mBank

Havas spouští kampaň pro mBank
19. ledna 2016 • 09:31
Změna k lepšímu – to je hlavní motto první letošní kampaně mBank z dílny Havas.

mBank podporuje kampaní bezplatné mKonto a speciální nabídku mPůjčky na zkoušku s „nulovým úrokem“.

Kreativa kampaně je postavená na dlouhodobých hodnotách mBank, jako je bankovnictví bez zbytečných poplatků či srozumitelné podmínky pro každého klienta. Touto komunikací se mBank vymezuje nejen vůči zaběhnutému pohledu na bankovní sektor, ale navíc ho jemně provokuje.

Koncept kampaně vytvořila na projektové bázi reklamní agentura Havas Worldwide Prague, produkci mělo na starosti studio Dream. Spot režíroval Štěpán „Fok“ Vodrážka. Ten na sebe poprvé upozornil krátkým filmem The Deal, který se umístil v Top 5 v celosvětové soutěži hodnocené Ridley Scottem. Byl také nominován na Young Director Award na festivalu v Cannes.

Reklamní spoty se budou vysílat na TV Nova do konce února. Součástí kampaně bude také intenzivní online reklama, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing a spotřebitelská soutěž. Mezi mediatypy bude zastoupen také outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank pak kampaň podpoří na svých obchodních místech pomocí POS materiálů.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou