Havas spouští kampaň pro mBank

Video Změna k lepšímu – to je hlavní motto první letošní kampaně mBank z dílny Havas.

 kampaň mBank
19.1.2016 9:31   |  

mBank podporuje kampaní bezplatné mKonto a speciální nabídku mPůjčky na zkoušku s „nulovým úrokem“.

Kreativa kampaně je postavená na dlouhodobých hodnotách mBank, jako je bankovnictví bez zbytečných poplatků či srozumitelné podmínky pro každého klienta. Touto komunikací se mBank vymezuje nejen vůči zaběhnutému pohledu na bankovní sektor, ale navíc ho jemně provokuje.

Koncept kampaně vytvořila na projektové bázi reklamní agentura Havas Worldwide Prague, produkci mělo na starosti studio Dream. Spot režíroval Štěpán „Fok“ Vodrážka. Ten na sebe poprvé upozornil krátkým filmem The Deal, který se umístil v Top 5 v celosvětové soutěži hodnocené Ridley Scottem. Byl také nominován na Young Director Award na festivalu v Cannes.

Reklamní spoty se budou vysílat na TV Nova do konce února. Součástí kampaně bude také intenzivní online reklama, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing a spotřebitelská soutěž. Mezi mediatypy bude zastoupen také outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank pak kampaň podpoří na svých obchodních místech pomocí POS materiálů.


Čtěte také: mBank s Troškou v tramvaji


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web