Hrdá kampaň ČSOB

ČSOB Penzijní společnost odstartovala marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu penzijního spoření, které lze nově sjednávat už i pro děti.

 Penzijní kampaň ČSOB
3.2.2016 18:10   |  

Kampaň ČSOB prezentuje vizuály s rodiči, kteří jsou hrdí na své děti a podporují jejich sny, ať jsou sebevíc nereálné. Penzijko slouží podle ČSOB právě jako prostředek, který může tyto sny splnit a pomoci tak dětem v dospělosti. Nově je možné vybrat část peněz z penzijního spoření již v 18 letech třeba na studium nebo první bydlení bez rodičů.

Marketingová kampaň probíhá již od 18. ledna na pobočkách ČSOB ve formě plakátů a informačních letáků. Od 1. února běží outdoorová část, kterou budou prezentovat reklamní vizuály prostřednictvím city light vitrín po celém Česku a v rámečcích pražské hromadné dopravy. Kampaň podpoří i rádiové spoty ve více než 59 českých stanic po dobu celého února.

Online kampaň poběží ve stejném období prostřednictvím bannerů, které budou směřovat na microsite s informacemi nejen o penzijku pro děti, ale také o všech dětských produktech, které ČSOB nabízí. Kampaň připravila ČSOB in-house.


Čtěte také: ČSOB s nohou ve dveřích


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Farage: Londýn ustoupí kvůli trhu EU, ne kvůli migraci

Farage: Londýn ustoupí kvůli trhu EU, ne kvůli migraci Fotogalerie

Británie může přistoupit ke kompromisům, mimo jiné i k platbám do rozpočtu Evropské unie, aby si po odchodu z EU udržela přístup na unijní trh, o ústupcích v otázce kontroly… více

Komerční prezentace
Mobilní web