Hrdá kampaň ČSOB

Hrdá kampaň ČSOB
3. února 2016 • 18:10
ČSOB Penzijní společnost odstartovala marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu penzijního spoření, které lze nově sjednávat už i pro děti.

Kampaň ČSOB prezentuje vizuály s rodiči, kteří jsou hrdí na své děti a podporují jejich sny, ať jsou sebevíc nereálné. Penzijko slouží podle ČSOB právě jako prostředek, který může tyto sny splnit a pomoci tak dětem v dospělosti. Nově je možné vybrat část peněz z penzijního spoření již v 18 letech třeba na studium nebo první bydlení bez rodičů.

Marketingová kampaň probíhá již od 18. ledna na pobočkách ČSOB ve formě plakátů a informačních letáků. Od 1. února běží outdoorová část, kterou budou prezentovat reklamní vizuály prostřednictvím city light vitrín po celém Česku a v rámečcích pražské hromadné dopravy. Kampaň podpoří i rádiové spoty ve více než 59 českých stanic po dobu celého února.

Penzijní kampaň ČSOBPenzijní kampaň ČSOBAutor: archiv

Online kampaň poběží ve stejném období prostřednictvím bannerů, které budou směřovat na microsite s informacemi nejen o penzijku pro děti, ale také o všech dětských produktech, které ČSOB nabízí. Kampaň připravila ČSOB in-house.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!