Hrdá kampaň ČSOB

ČSOB Penzijní společnost odstartovala marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu penzijního spoření, které lze nově sjednávat už i pro děti.

 Penzijní kampaň ČSOB
3.2.2016 18:10   |  

Kampaň ČSOB prezentuje vizuály s rodiči, kteří jsou hrdí na své děti a podporují jejich sny, ať jsou sebevíc nereálné. Penzijko slouží podle ČSOB právě jako prostředek, který může tyto sny splnit a pomoci tak dětem v dospělosti. Nově je možné vybrat část peněz z penzijního spoření již v 18 letech třeba na studium nebo první bydlení bez rodičů.

Marketingová kampaň probíhá již od 18. ledna na pobočkách ČSOB ve formě plakátů a informačních letáků. Od 1. února běží outdoorová část, kterou budou prezentovat reklamní vizuály prostřednictvím city light vitrín po celém Česku a v rámečcích pražské hromadné dopravy. Kampaň podpoří i rádiové spoty ve více než 59 českých stanic po dobu celého února.

Online kampaň poběží ve stejném období prostřednictvím bannerů, které budou směřovat na microsite s informacemi nejen o penzijku pro děti, ale také o všech dětských produktech, které ČSOB nabízí. Kampaň připravila ČSOB in-house.


Čtěte také: ČSOB s nohou ve dveřích


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web