Kampaň LMC: Klikněte si na lepší práci

Společnost LMC zprostředkující nabídky práce spustila novou aplikaci Práce za rohem, která nabízí volné pozice dostupné v blízkosti uživatele. Produkt podporuje kampaní, za jejíž kreativou stojí agentura Direct People.

 Kampaň LMC od Direct People
2.3.2016 13:34   |  

Práce za rohem je mobilní aplikace, která lidem pomáhá najít zaměstnání v blízkém okolí. Na základě požadované lokality nabízí aplikace uživatelům pozice automaticky, přímo do mobilního telefonu, aniž by je museli sami aktivně hledat. Aplikace je společným projektem společnosti LMC a agentury Direct People.

„Zhruba třetina lidí tráví na cestě do a ze zaměstnání více než hodinu denně. Většina z nich to vnímá jako nesmyslnou ztrátu času, který by mnohem raději využili jinak – s rodinou, přáteli, při svých koníčcích, nebo třeba delším spánkem,“ vysvětluje základní účel mobilní aplikace Tomáš Ervín Dombrovský, analytik LMC.

Kampaň běží od února do března 2016 na onlinu a v outdooru, k vidění je i v rámečcích metra. V agentuře Direct People na kreativě pracoval Tomáš Bartl jako strategický plánovač, copywriter Pavel Keller a art director David Zezula.


Čtěte také: Pracovní místo je produkt a potřebuje marketing


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

USA v kosmickém výzkumu nedoženeme, přiznala Moskva. Pak výrok vzala zpět

USA v kosmickém výzkumu nedoženeme, přiznala Moskva. Pak výrok vzala zpět Fotogalerie

Překvapivě chmurné vyhlídky ruské kosmonautiky na schůzi ministerstva průmyslu v Moskvě prezentoval vicepremiér Dmitrij Rogozin, který ve vládě odpovídá za vesmírný program. I… více

Komerční prezentace
Mobilní web