Kampaň LMC: Klikněte si na lepší práci

Společnost LMC zprostředkující nabídky práce spustila novou aplikaci Práce za rohem, která nabízí volné pozice dostupné v blízkosti uživatele. Produkt podporuje kampaní, za jejíž kreativou stojí agentura Direct People.

 Kampaň LMC od Direct People
2.3.2016 13:34   |  

Práce za rohem je mobilní aplikace, která lidem pomáhá najít zaměstnání v blízkém okolí. Na základě požadované lokality nabízí aplikace uživatelům pozice automaticky, přímo do mobilního telefonu, aniž by je museli sami aktivně hledat. Aplikace je společným projektem společnosti LMC a agentury Direct People.

„Zhruba třetina lidí tráví na cestě do a ze zaměstnání více než hodinu denně. Většina z nich to vnímá jako nesmyslnou ztrátu času, který by mnohem raději využili jinak – s rodinou, přáteli, při svých koníčcích, nebo třeba delším spánkem,“ vysvětluje základní účel mobilní aplikace Tomáš Ervín Dombrovský, analytik LMC.

Kampaň běží od února do března 2016 na onlinu a v outdooru, k vidění je i v rámečcích metra. V agentuře Direct People na kreativě pracoval Tomáš Bartl jako strategický plánovač, copywriter Pavel Keller a art director David Zezula.


Čtěte také: Pracovní místo je produkt a potřebuje marketing


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Luxus netáhne, firma Michaely Bakala opět skončila ve ztrátě

Luxus netáhne, firma Michaely Bakala opět skončila ve ztrátě Fotogalerie

Hospodaření společnosti Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Bakala, která v centru Prahy provozuje butiky s luxusním zbožím, skončilo loni ztrátou 153 milionů korun. V… více

Mobilní web