Kampaň ovocného Birellu sází na přírodu

Do segmentu ochucených piv vstoupil Plzeňský Prazdroj už podruhé. Po Gambrinusu s příchutí citronu a limetky s bezinkou uvedl na český trh nealkoholický Birell Limetka & Malina. Novinku v těchto dnech podpoří kampaň v tisku, OOH a v místě prodeje.

 Ochucený Birell
27.7.2012 8:33   |  

Kreativní koncept kampaně připravila reklamní agentura Mark/BBDO. Slogan „Příroda vždy po ruce“ komunikuje největší benefit nealkoholického nápoje, a to přírodní suroviny, ze kterých je vyroben.

Na realizaci se kromě Mark/BBDO podílely agentura Addict, produkce 4D Photo a postprodukční studio D76. Fotografem kampaně, která poběží celé léto, je Tomáš Beran. V tisku se vizuály objevily v druhé polovině července, pro OOH je kampaň naplánovaná od 1. srpna.

Čtete také: Kofola spustila kampaň na podporu litrového balení s guaranou

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Mondelez v Česku odepsal 636 milionů, vyčlenil kávový byznys

Mondelez v Česku odepsal 636 milionů, vyčlenil kávový byznys

Společnost Mondelez ČR, která vyrábí cukrovinky Opavia či sušenky Bebe, snížila základní jmění o 636 milionů na necelých 130 milionů, tedy o 83 procent. Peníze si nestáhla… více

Komerční prezentace
Mobilní web