Kampaň značky Margot hledá ráj | E15.cz

Kampaň značky Margot hledá ráj

Kampaň značky Margot hledá ráj
8. července 2016 • 09:35
Nestlé ve spolupráci s pražskou agenturou Symbio připravilo novou letní komunikační kampaň tyčinky Margot . Hledá v ní pravý "česko-slovenský ráj".

Kampaň značky Margot má za cíl hledat taková místa v Česku a na Slovensku, která svou atmosférou připomínají exotické krajiny – ať už jde o romantická zatopená skalní jezera, nepříliš známé vodopády, nebo tajemné lužní lesy. Uživatelé v jejím závěru svými hlasy zvolí ten nejkrásnější česko-slovenský ráj.

Vzhledem k cílové skupině probíhá drtivá většina kampaně v digitálu – těžištěm pak je microsite Česko Slovensko hledá ráj. Výrazným prvkem jsou i speciální videoformáty včetně 360° videí natočených z dronu. Komunikace běží od začátku července.

„Hledali jsme kampaň, která by přinesla originální pohled na náš dlouhodobý koncept ,chuti, která umí přenést do ráje', a zároveň aby tento ráj byl pro naši cílovou skupinu relevantní. Nápad agentury lokalizovat celou kampaň v rámci České a Slovenské republiky byl skvělý,“ vysvětluje volbu partnera v tendru Zuzana Charvátová, brand manager značky Margot.

Symbio zajišťuje rovněž produkci klíčového vizuálu, televizního tag-onu, v rámci konceptu dojde i na netradiční outdoorová média na frekventovaných letních místech, např. v Praze a Bratislavě. Součástí kampaně je i aktivace pro podporu engagementu na sociálních sítích.

Symbio pro Nestlé zajišťuje kromě toho komunikaci značky KitKat a Carpathia. V minulosti spravovalo například komunikaci segmentu snídaňových cereálií.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!