Kika Nábytek představila „domácí koncept“ | E15.cz

Kika Nábytek představila „domácí koncept“

Kika Nábytek představila „domácí koncept“
23. května 2016 • 09:11
Kika Nábytek představuje novou komunikační strategii pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Reprezentuje jej série reklamních spotů z dílny agentury Young & Rubicam Budapešť, která zvítězila v regionálním tendru.

Agentura Young & Rubicam Budapešť vytvořila pro Kiku flexibilní kreativní koncept, který je snadno aplikovatelný jak pro český a slovenský trh, tak v Maďarsku a v Rumunsku.

Nová série televizních spotů, která se odvíjí od sloganu Domov vašeho života, ukazuje, jak životní situace dovedou ovlivnit vzhled domova. Příběhy vyprávějí sami hrdinové, ale zobrazují se pouze proměny nábytku a bytových doplňků v průběhu času. Před očima diváků se tak odehrává kompletní přeměna jednotlivých domácností.

„Kika je přítomná během celého vývoje kampaně a pomáhá vytvořit domov pomocí široké nabídky nábytku a bytových dekorací,“ říká Miroslava Nezvalová, marketingová manažerka společnosti Kika Nábytek pro Českou republiku a Slovensko.

Všechny reklamní spoty natočil v Maďarsku režisér Viktor Horváth. Vedle nich připravila agentura Young & Rubicam také designové předlohy k dalším komunikačním ATL kanálům a instore komunikaci.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!