Koloseální kampaň značky Eta

Společnost Eta se loni vrátila ke svým kořenům a vydatně podporovala kategorii vysavačů. Letos se v kampani z dílny Digital Brain zaměří na kuchyňské spotřebiče.

Kampaň značky Eta od Digital Brain
1.3.2016 15:32   |  

Kampaň společnosti Eta na podporu malého bílého kuchyňského elektra bude mít podobu velké jarní soutěže Pečte spolu s Etou.

„Naším cílem je posílit podíl v kategorii malého bílého elektra a zaujmout zákazníky moderními kuchyňskými spotřebiči. Proto jsme pro kampaň zvolili pět klíčových výrobků, které patří mezi naše vlajkové lodě,“ říká ředitelka marketingu Eta Lenka Kleinová.

Kreativu i koncept soutěže vytvořila agentura Digital Brain pod vedením Michala Kříže. Z její dílny vzešla i podzimní kampaň na podporu vysavačů Eta „Štěně, nebo vysavač?“. Ta měla za cíl získat navíc dvě procenta trhu, což se během října a listopadu 2015 podařilo.

Do soutěže se zapojí značkové prodejny Eta i všichni partneři, kteří ji budou aktivně promovat na svých prodejnách i e-shopech. Kampaň využívá microsite Pectespolu.cz, kde spotřebitelé získají podrobnosti o soutěži a seznámí se s klíčovými produkty, které tvoří hlavní produktovou linku. Eta promuje soutěž bannery a zákazníky osloví rovněž newsletterem. Soutěž startuje 1. března a potrvá až do konce března.


Čtěte také: Amica: Trouba jako kapitální úlovek


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Výstav Rodinného pivovaru Bernard stoupl za pět let o polovinu a jen loni meziročně o 14 procent. Nárůst produkce tak přiměl pivovar natěsnaný v historickém centru Humpolce začít… více

Komerční prezentace
Mobilní web