Koloseální kampaň značky Eta | E15.cz

Koloseální kampaň značky Eta

Koloseální kampaň značky Eta
1. března 2016 • 15:32
Společnost Eta se loni vrátila ke svým kořenům a vydatně podporovala kategorii vysavačů. Letos se v kampani z dílny Digital Brain zaměří na kuchyňské spotřebiče.

Kampaň společnosti Eta na podporu malého bílého kuchyňského elektra bude mít podobu velké jarní soutěže Pečte spolu s Etou.

„Naším cílem je posílit podíl v kategorii malého bílého elektra a zaujmout zákazníky moderními kuchyňskými spotřebiči. Proto jsme pro kampaň zvolili pět klíčových výrobků, které patří mezi naše vlajkové lodě,“ říká ředitelka marketingu Eta Lenka Kleinová.

Kampaň značky Eta od Digital BrainKampaň značky Eta od Digital BrainAutor: archiv

Kreativu i koncept soutěže vytvořila agentura Digital Brain pod vedením Michala Kříže. Z její dílny vzešla i podzimní kampaň na podporu vysavačů Eta „Štěně, nebo vysavač?“. Ta měla za cíl získat navíc dvě procenta trhu, což se během října a listopadu 2015 podařilo.

Do soutěže se zapojí značkové prodejny Eta i všichni partneři, kteří ji budou aktivně promovat na svých prodejnách i e-shopech. Kampaň využívá microsite Pectespolu.cz, kde spotřebitelé získají podrobnosti o soutěži a seznámí se s klíčovými produkty, které tvoří hlavní produktovou linku. Eta promuje soutěž bannery a zákazníky osloví rovněž newsletterem. Soutěž startuje 1. března a potrvá až do konce března.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou