Lékárna Benu vsadila na domácí videíčka | E15.cz

Lékárna Benu vsadila na domácí videíčka

Lékárna Benu vsadila na domácí videíčka
4. února 2016 • 09:21
Reklamní agentura RMP stojí za vůbec první televizní kampaní lékáren Benu. Jejím cílem je posílit brand a upozornit na hodnoty značky. Motivem celé komunikační kampaně představené napříč médii je pohled do zákulisí života lékárníků.

Kampaň je založena na skutečných zaměstnancích Benu a jejich rodinách. Za ideou stojí reklamní agentura RMP, která s Benu spolupracuje poprvé. Reklamní třicetisekundové spoty režíroval Pavel Abrahám, scénář vytvořil Ondřej Křišťan (kreativní partner agentury RMP) a za kamerou stál Šimon Dvořáček.

Natáčení trvalo přes 14 dní po celé republice. „S malým štábem jsme natočili krátké sekvence blížící se svým pojetím domácímu videu. Snažili jsme se o co nejvěrnější zachycení nálady a pocitů jednotlivých lékárníků,“ říká režisér Pavel Abrahám.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • V digitálním věku skladují firmy většinu dokumentů stále na papíře. A dělá jim to potíže
  • Pro oznamovatele korupce nejsou potřeba nová pravidla, tvrdí podnikatelé
  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením