Lékárna Benu vsadila na domácí videíčka

Video Reklamní agentura RMP stojí za vůbec první televizní kampaní lékáren Benu. Jejím cílem je posílit brand a upozornit na hodnoty značky. Motivem celé komunikační kampaně představené napříč médii je pohled do zákulisí života lékárníků.

 Kampaň lékáren Benu
4.2.2016 9:21   |  

Kampaň je založena na skutečných zaměstnancích Benu a jejich rodinách. Za ideou stojí reklamní agentura RMP, která s Benu spolupracuje poprvé. Reklamní třicetisekundové spoty režíroval Pavel Abrahám, scénář vytvořil Ondřej Křišťan (kreativní partner agentury RMP) a za kamerou stál Šimon Dvořáček.

Natáčení trvalo přes 14 dní po celé republice. „S malým štábem jsme natočili krátké sekvence blížící se svým pojetím domácímu videu. Snažili jsme se o co nejvěrnější zachycení nálady a pocitů jednotlivých lékárníků,“ říká režisér Pavel Abrahám.


Čtěte také: Agentura Wunderman spustila pro Dr. Maxe dva nové blogy


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Mládek chce OKD půjčit 700 milionů, mají udržet provoz do konce roku

Mládek chce OKD půjčit 700 milionů, mají udržet provoz do konce roku aktualizováno

Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek (ČSSD) předloží ve středu vládě návrh půjčit těžební firmě OKD, která je v insolvenci, 700 milionů korun. Půjčí je státní podnik Prisko,… více

Mobilní web