Lékárna Benu vsadila na domácí videíčka

Video Reklamní agentura RMP stojí za vůbec první televizní kampaní lékáren Benu. Jejím cílem je posílit brand a upozornit na hodnoty značky. Motivem celé komunikační kampaně představené napříč médii je pohled do zákulisí života lékárníků.

 Kampaň lékáren Benu
4.2.2016 9:21   |  

Kampaň je založena na skutečných zaměstnancích Benu a jejich rodinách. Za ideou stojí reklamní agentura RMP, která s Benu spolupracuje poprvé. Reklamní třicetisekundové spoty režíroval Pavel Abrahám, scénář vytvořil Ondřej Křišťan (kreativní partner agentury RMP) a za kamerou stál Šimon Dvořáček.

Natáčení trvalo přes 14 dní po celé republice. „S malým štábem jsme natočili krátké sekvence blížící se svým pojetím domácímu videu. Snažili jsme se o co nejvěrnější zachycení nálady a pocitů jednotlivých lékárníků,“ říká režisér Pavel Abrahám.


Čtěte také: Agentura Wunderman spustila pro Dr. Maxe dva nové blogy


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Tramvaje v pražské MHD změnily trasy, vznikly tři nové linky

Tramvaje v pražské MHD změnily trasy, vznikly tři nové linky

V rámci pražské MHD dnes začaly platit změny v provozu tramvají. V Praze změní trasu devět tramvajových linek, přibudou tři nové a 12 linek zůstane beze změny. Náklady na provoz… více

Mobilní web