MND vytáhla do kampaně svého těžaře

Video Společnost Moravské naftové doly startuje novou kampaň, ve které vysvětluje výhody dodávek Plynu z první ruky přímo jeden z jejích těžařů. Za kreativou, která vychází z dlouhodobého komunikačního modelu, stojí agentura Publicis.

 Kampaň MND od Publicisu
2.3.2016 13:56   |  

Novou kampaň odstartovala společnost MND 25. února, kromě TV využívá i tisk, rozhlas i online inzerci. Aktuální kreativa je zcela nová, vychází nicméně z dlouhodobého komunikačního konceptu značky.

„Po dvou letech, kdy nám původní TV spot velmi dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základního image MND, jsme chtěli novou kampaní ještě více vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny od nás. Možnost popsat naše výhody napřímo naším kolegou s těžby nás napadla téměř okamžitě a jsme rádi, že jsme takového kolegu, který se před kameru nebojí postavit, našli,“ říká Jan Sýkora, vedoucí marketingu MND. Operátor vrtné plošiny se stal hlavním hrdinou nejen televizního spotu, ale i všech promo materiálů MND.

Kampaň připravila agentura Publicis, produkci zajišťovala agentura Armada films.


Čtěte také: MND si vybraly na PR služby Bílého Medvěda


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Další měsíční rekord. Kartel OPEC dál chrlí na trhy ropu bez limitů

Další měsíční rekord. Kartel OPEC dál chrlí na trhy ropu bez limitů

Těžba ropy v rámci Organizace zemí vyvážejících ropu (OPEC) v srpnu stoupla o 40 tisíc barelů denně a dostala se na rekordních 33,50 milionu barelů denně. Přispěl k tomu nárůst… více

Mobilní web