MND vytáhla do kampaně svého těžaře

Video Společnost Moravské naftové doly startuje novou kampaň, ve které vysvětluje výhody dodávek Plynu z první ruky přímo jeden z jejích těžařů. Za kreativou, která vychází z dlouhodobého komunikačního modelu, stojí agentura Publicis.

 Kampaň MND od Publicisu
2.3.2016 13:56   |  

Novou kampaň odstartovala společnost MND 25. února, kromě TV využívá i tisk, rozhlas i online inzerci. Aktuální kreativa je zcela nová, vychází nicméně z dlouhodobého komunikačního konceptu značky.

„Po dvou letech, kdy nám původní TV spot velmi dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základního image MND, jsme chtěli novou kampaní ještě více vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny od nás. Možnost popsat naše výhody napřímo naším kolegou s těžby nás napadla téměř okamžitě a jsme rádi, že jsme takového kolegu, který se před kameru nebojí postavit, našli,“ říká Jan Sýkora, vedoucí marketingu MND. Operátor vrtné plošiny se stal hlavním hrdinou nejen televizního spotu, ale i všech promo materiálů MND.

Kampaň připravila agentura Publicis, produkci zajišťovala agentura Armada films.


Čtěte také: MND si vybraly na PR služby Bílého Medvěda


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Zadlužení největších ropných společností vzrostlo za rok o třetinu

Zadlužení největších ropných společností vzrostlo za rok o třetinu

Ropný byznys sužují nízké ceny ropy. Souhrnný čistý dluh 15 největších severoamerických a evropských ropných firem dosahoval na konci letošního března 383 miliard dolarů, uvedl… více

Komerční prezentace
Mobilní web