MND vytáhla do kampaně svého těžaře | E15.cz

MND vytáhla do kampaně svého těžaře

MND vytáhla do kampaně svého těžaře
2. března 2016 • 13:56
Společnost Moravské naftové doly startuje novou kampaň, ve které vysvětluje výhody dodávek Plynu z první ruky přímo jeden z jejích těžařů. Za kreativou, která vychází z dlouhodobého komunikačního modelu, stojí agentura Publicis.

Novou kampaň odstartovala společnost MND 25. února, kromě TV využívá i tisk, rozhlas i online inzerci. Aktuální kreativa je zcela nová, vychází nicméně z dlouhodobého komunikačního konceptu značky.

„Po dvou letech, kdy nám původní TV spot velmi dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základního image MND, jsme chtěli novou kampaní ještě více vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny od nás. Možnost popsat naše výhody napřímo naším kolegou s těžby nás napadla téměř okamžitě a jsme rádi, že jsme takového kolegu, který se před kameru nebojí postavit, našli,“ říká Jan Sýkora, vedoucí marketingu MND. Operátor vrtné plošiny se stal hlavním hrdinou nejen televizního spotu, ale i všech promo materiálů MND.

Kampaň připravila agentura Publicis, produkci zajišťovala agentura Armada films.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí