Ogilvy láká na mouchy | E15.cz

Ogilvy láká na mouchy

Ogilvy láká na mouchy
23. února 2016 • 10:51
Na pražskou výstavu kanadského režiséra a scenáristy Davida Cronenberga Evolution zve kampaň z dílny tuzemské Ogilvy & Mather. Jejím leitmotivem je – jak jinak – moucha.

Do Česka dorazila dlouho očekávaná výstava Evolution, která shrnuje to podstatné z tvorby nepřehlédnutelného filmového tvůrce Davida Cronenberga. Surrealistické vize doprovázející příběhy jeho filmů představuje expozice stovek filmových artefaktů a modelů, která je k vidění do 17. července v Domě U Kamenného zvonu v Praze.

Jedním z nejznámějších Cronenbergových děl je horor Moucha, a proto se stal hlavní inspirací pro agenturu Ogilvy & Mather, tvůrce kampaně provázející tuto expozici.

Televizní reklama používá motiv zápasu mouchy o život a hejno hibernovaných much, klíčový vizuál vytváří nápis ze živých much na krvavě rudém pozadí a rozhlasové spoty jsou kombinací efektních ruchů použitých v televizní reklamě a nezaměnitelného hlasu herce Hynka Čermáka.

Vizuál nafotil Tomáš Třeštík, televizní spot vznikl v režii Zoom Films Production pod taktovkou Davida Chvátala a rozhlasový spot mělo na starosti Studio Beep.

Kreativní zpracování kampaně má v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský, Kateřina Kurťáková a Jakub Krčík. Tým accountů se skládá z Františka Mareše a Hany Fialové a produkčně vše zastřešují Michal Brož, Ladislav Breda a Milada Holánová, tiskovou postprodukci Jana Šavoltová.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí