Ogilvy láká na mouchy

Video Na pražskou výstavu kanadského režiséra a scenáristy Davida Cronenberga Evolution zve kampaň z dílny tuzemské Ogilvy & Mather. Jejím leitmotivem je – jak jinak – moucha.

 Kampaň od Ogilvy k výstavě Davida Cronenberga Evolution
23.2.2016 10:51   |  

Do Česka dorazila dlouho očekávaná výstava Evolution, která shrnuje to podstatné z tvorby nepřehlédnutelného filmového tvůrce Davida Cronenberga. Surrealistické vize doprovázející příběhy jeho filmů představuje expozice stovek filmových artefaktů a modelů, která je k vidění do 17. července v Domě U Kamenného zvonu v Praze.

Jedním z nejznámějších Cronenbergových děl je horor Moucha, a proto se stal hlavní inspirací pro agenturu Ogilvy & Mather, tvůrce kampaně provázející tuto expozici.

Televizní reklama používá motiv zápasu mouchy o život a hejno hibernovaných much, klíčový vizuál vytváří nápis ze živých much na krvavě rudém pozadí a rozhlasové spoty jsou kombinací efektních ruchů použitých v televizní reklamě a nezaměnitelného hlasu herce Hynka Čermáka.

Vizuál nafotil Tomáš Třeštík, televizní spot vznikl v režii Zoom Films Production pod taktovkou Davida Chvátala a rozhlasový spot mělo na starosti Studio Beep.

Kreativní zpracování kampaně má v Ogilvy & Mather na starosti Petr Radotínský, Kateřina Kurťáková a Jakub Krčík. Tým accountů se skládá z Františka Mareše a Hany Fialové a produkčně vše zastřešují Michal Brož, Ladislav Breda a Milada Holánová, tiskovou postprodukci Jana Šavoltová.


Čtěte také: Air Bank s Ogilvy slaví padesátku spotů


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

O údajném prodeji středoevropských aktivit zadluženého britského řetězce Tesco se po Česku a Slovensku začalo spekulovat i v maďarských médiích. Podle nich měla o akvizici silný… více

Komerční prezentace
Mobilní web