Partners v nové kampani nekecají

Video V lednu odstartovala společnost Partners kontroverzní kampaň Nekecáme! Staví ji na bulvárním konceptu, sází na nadsázku a vtip. Kampaň, kterou připravil interní tým společnosti, má vzbudit zvědavost a zároveň vysvětlit, proč a v čem jsou Partners jiní.

 Kampaň Partners
4.1.2016 13:01   |  

Bulvární titulky na billboardech a na bannerech hlavních zpravodajských portálů, navazující články na fiktivním portálu Nekecame.cz a videa v podobném duchu, to jsou základní kameny letošní kampaně společnosti Partners, ve které spolupracuje i s „áčkovou“ celebritou Leošem Marešem.

„Rozhodli jsme se vymezit vůči negativním předsudkům, které Češi obecně vůči finančnímu poradenství mají, tím, že se prostě nebudeme bát je pojmenovat a postavíme proti nim hodnoty a zásady Partners. To by samo o sobě ovšem byla dost nuda. Takže jsme to schválně přehnali a tyto hodnoty nafoukli do senzačních titulků tak, aby nad tím lidé kroutili hlavou a přemýšleli, jak je to doopravdy,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners.

Na fiktivním bulvárním portálu Nekecame.cz jsou skandální titulky vysvětleny konkrétní argumentací, články a videem. „Chceme být trochu tajemní, ne hned všude ukázat tyrkysové logo a prvoplánový odkaz na Partners. Sázíme na to, že titulek na billboardu zaujme, lidé budou přemýšlet, co je to zase za ,kachnu', a když na něj narazí později znovu online, tak si kliknou a dozví se, jak je to doopravdy. Úspěšnost kampaně tak budeme hodnotit primárně podle návštěvnosti microsite a době setrvání na ní,“ vysvětluje Kičmerová.

Kampaň proběhne ve dvou vlnách, zimní má rozpočet 10 milionů korun a sází výhradně na outdoor a online. Online pro Partners naplánovala agentura Visibility digital, billboardy agentura Kristián. Na leden a únor bylo pronajato více než 250 billboardových ploch po celé republice. Na bannery ve stejném duchu narazí lidé na většině zpravodajských serverů.

Kampaň vznikla interně v marketingovém týmu Partners na základě diskusí s poradci a manažery Partners, kteří se s předsudky setkávají denně a musejí umět klientům i zájemcům o podnikání dobře vysvětlit odlišnost a principy Partners.

Poslední velká kampaň z roku 2013, kdy televizní reklamu s klauniádou Borise Hybnera režíroval Petr Čtvrtníček, upozorňovala na penzijní reformu a zaměřovala se na konkrétní segment. Celá byla připravena externě agenturou Kristián. Obě kampaně mají ale společnou nadsázku a humor.


Čtěte také: Grayling má nové logo i vizi


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Bavorsko zvýší počet policistů, odmítá bezpečnostní politiku Merkelové

Bavorsko zvýší počet policistů, odmítá bezpečnostní politiku Merkelové

Bavorský premiér Horst Seehofer se po uzavřeném zasedání bavorského zemské vlády distancoval od postoje kancléřky Angely Merkelové k migrační krizi. Kancléřčino "to zvládneme" prý… více

Mobilní web