Pilsner Urquell sází na vánoční melancholii | E15.cz

Pilsner Urquell sází na vánoční melancholii

2. prosince 2016 • 13:52

Uchovávat tradice a předávat dál to, co je pro nás důležité, vyžaduje sice velké úsilí, ale má to smysl. To platí i o podstatě vánočních svátků, na což se snaží upozornit nový vánoční spot tradiční české značky Pilsner Urquell z dílny bratislavské agentury MUW Saatchi & Saatchi. 

Pilsner Urquell spustil 1. prosince 2016 novou televizní kampaň, jež apeluje na uchovávání původního ducha Vánoc a důležitých rodinných tradic a rituálů, které neodmyslitelně patří k našim Vánocům.

„O Vánocích jde hlavně o to, že lidé stráví čas se svými nejbližšími a investují svůj čas a energii do toho, aby jim udělali radost. My chceme všechny vybídnout k tomu, aby si tohle hýčkali, uchovávali v rodině a předávali i dalším generacím,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.

Velčovský připravil desítku lahví pro Prazdroj

Vánoční spot z dílny agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy vznikal pod taktovkou režiséra Juraje Janiše a produkční společnosti Boogie films, o jeho postprodukci se postarala společnost R. U. R. Postproduction. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v centru Prahy, část se odehrála na vánočních trzích na náměstí Republiky. Hudební doprovod tvoří známá píseň od Petra Hapky Dívám se, dívám.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!