Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče

Věrnostní program Rossmánek rozjela na jaře značka drogerií Rossmann. Obdobný program se již realizuje několik let v Německu a Maďarsku. Pro všechny tyto trhy design vytvořila reklamní agentura Winkler & Stenzel.

 Rossmann
18.4.2014 11:51   |  

Jednotlivé věkové kategorie věrnostního programu jsou odlišeny různými barvami a každou kategorii provází jiné zvířátko. Součástí kampaně jsou POS materiály na prodejnách, jako jsou například plakáty, věrnostní karta, informační letáčky, speciálně polepený stojan s informačními materiály, podlahové samolepky, polepy výloh a regálové kartičky.

Česká pobočka agentury Winkler & Stenzel je součástí mezinárodního koncernu WSCA group.


Čtěte také:

Rossmann zahájil pusinkovou kampaň


Autor: rap

Komentáře

Čtěte také

Čedok loni kvůli uprchlické krizi a odpisům prodělal 181 milionů

Čedok loni kvůli uprchlické krizi a odpisům prodělal 181 milionů E15 exkluzivně

Nejstarší tuzemská cestovní kancelář má za sebou neradostný rok. Celkové tržby a výnosy Čedoku loni meziročně klesly o 548 milionů korun na dvě miliardy, hospodářským výsledkem… více

Komerční prezentace
Mobilní web