Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče

Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče
18. dubna 2014 • 11:51
Věrnostní program Rossmánek rozjela na jaře značka drogerií Rossmann. Obdobný program se již realizuje několik let v Německu a Maďarsku. Pro všechny tyto trhy design vytvořila reklamní agentura Winkler & Stenzel.

Jednotlivé věkové kategorie věrnostního programu jsou odlišeny různými barvami a každou kategorii provází jiné zvířátko. Součástí kampaně jsou POS materiály na prodejnách, jako jsou například plakáty, věrnostní karta, informační letáčky, speciálně polepený stojan s informačními materiály, podlahové samolepky, polepy výloh a regálové kartičky.

Česká pobočka agentury Winkler & Stenzel je součástí mezinárodního koncernu WSCA group.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!