Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče

Věrnostní program Rossmánek rozjela na jaře značka drogerií Rossmann. Obdobný program se již realizuje několik let v Německu a Maďarsku. Pro všechny tyto trhy design vytvořila reklamní agentura Winkler & Stenzel.

 Rossmann
18.4.2014 11:51   |  

Jednotlivé věkové kategorie věrnostního programu jsou odlišeny různými barvami a každou kategorii provází jiné zvířátko. Součástí kampaně jsou POS materiály na prodejnách, jako jsou například plakáty, věrnostní karta, informační letáčky, speciálně polepený stojan s informačními materiály, podlahové samolepky, polepy výloh a regálové kartičky.

Česká pobočka agentury Winkler & Stenzel je součástí mezinárodního koncernu WSCA group.


Čtěte také:

Rossmann zahájil pusinkovou kampaň


Autor: rap

Komentáře

Čtěte také

Pražský dopravní podnik chce zavést wi-fi ve stanicích metra

Pražský dopravní podnik chce zavést wi-fi ve stanicích metra

Pražský dopravní podnik (DPP) zamýšlí zavedení možnosti připojení k internetu prostřednictvím wi-fi ve stanicích a vestibulech metra. Připojení bude možné ve vybraných stanicích.… více

Mobilní web