Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče

Věrnostní program Rossmánek rozjela na jaře značka drogerií Rossmann. Obdobný program se již realizuje několik let v Německu a Maďarsku. Pro všechny tyto trhy design vytvořila reklamní agentura Winkler & Stenzel.

 Rossmann
18.4.2014 11:51   |  

Jednotlivé věkové kategorie věrnostního programu jsou odlišeny různými barvami a každou kategorii provází jiné zvířátko. Součástí kampaně jsou POS materiály na prodejnách, jako jsou například plakáty, věrnostní karta, informační letáčky, speciálně polepený stojan s informačními materiály, podlahové samolepky, polepy výloh a regálové kartičky.

Česká pobočka agentury Winkler & Stenzel je součástí mezinárodního koncernu WSCA group.


Čtěte také:

Rossmann zahájil pusinkovou kampaň


Autor: rap

Komentáře

Čtěte také

Holešovické nákupní centrum Lordshipu bude nižší, s parkovištěm pro místní

Holešovické nákupní centrum Lordshipu bude nižší, s parkovištěm pro místní

Radnice Prahy 7 se domluvila s firmou Lordship na podobě nákupního centra Holešovický trojúhelník na pozemku mezi ulicemi Veletržní, Strojnická a U Studánky. Potvrdili to starosta… více

Mobilní web