Rossmánek oslovuje děti a jejich rodiče

Věrnostní program Rossmánek rozjela na jaře značka drogerií Rossmann. Obdobný program se již realizuje několik let v Německu a Maďarsku. Pro všechny tyto trhy design vytvořila reklamní agentura Winkler & Stenzel.

 Rossmann
18.4.2014 11:51   |  

Jednotlivé věkové kategorie věrnostního programu jsou odlišeny různými barvami a každou kategorii provází jiné zvířátko. Součástí kampaně jsou POS materiály na prodejnách, jako jsou například plakáty, věrnostní karta, informační letáčky, speciálně polepený stojan s informačními materiály, podlahové samolepky, polepy výloh a regálové kartičky.

Česká pobočka agentury Winkler & Stenzel je součástí mezinárodního koncernu WSCA group.


Čtěte také:

Rossmann zahájil pusinkovou kampaň


Autor: rap

Komentáře

Čtěte také

Útok na letiště v Istanbulu má 36 obětí, podezření padlo na IS

Útok na letiště v Istanbulu má 36 obětí, podezření padlo na IS Fotogalerie

Nejméně 36 mrtvých a téměř 150 zraněných si v úterý večer vyžádal útok tří sebevražedných atentátníků na Atatürkově letišti v Istanbulu. K útoku se zatím nikdo nepřihlásil. Podle… více

Komerční prezentace
Mobilní web