Rossmann oživuje logo a vstupuje do televize

Video Síť drogerií a parfumerií Rossmann zahajuje kampaň zaměřenou na podporu vlastních privátních značek. Reklamy jsou umístěny na POS materiálech, lze jw zaznamenat také v tisku, onlinových médiích a na televizních obrazovkách. Koncept kampaně vznikl v sesterské společnosti Rossmann v Maďarsku ve spolupráci s českým marketingovým týmem.

 Drogerie Rossmann
27.1.2016 11:52   |  

Společnost Rossmann vstupuje na české televizní obrazovky teprve podruhé. Poprvé to bylo v roce 2014, kdy svým reklamním spotem připomněla divákům dvacetileté výročí působení společnosti na českém trhu.

Spuštění kampaně společnosti Rossmann souvisí i se změnou firemního loga, které následuje sesterské společnosti v Německu, Polsku a Maďarsku.

Nové logo Rossmannu

Na kreativním zpracování kampaně se podílely agentury Human Telex z Maďarska a česká Winkler & Stenzel.


Čtěte také: Rossmann vybral agenturu pro svou podzimní kampaň


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

Mobilní operátor T-Mobile zvažuje rozšířit nabídku své internetové televize. Jednou z možností by mohla být stanice, jejíž program by byl významně složen z příspěvků veřejnosti… více

Komerční prezentace
Mobilní web