Rossmann oživuje logo a vstupuje do televize | E15.cz

Rossmann oživuje logo a vstupuje do televize

Rossmann oživuje logo a vstupuje do televize
27. ledna 2016 • 11:52
Síť drogerií a parfumerií Rossmann zahajuje kampaň zaměřenou na podporu vlastních privátních značek. Reklamy jsou umístěny na POS materiálech, lze jw zaznamenat také v tisku, onlinových médiích a na televizních obrazovkách. Koncept kampaně vznikl v sesterské společnosti Rossmann v Maďarsku ve spolupráci s českým marketingovým týmem.

Společnost Rossmann vstupuje na české televizní obrazovky teprve podruhé. Poprvé to bylo v roce 2014, kdy svým reklamním spotem připomněla divákům dvacetileté výročí působení společnosti na českém trhu.

Spuštění kampaně společnosti Rossmann souvisí i se změnou firemního loga, které následuje sesterské společnosti v Německu, Polsku a Maďarsku.

Drogerie RossmannDrogerie RossmannAutor: archiv
Nové logo Rossmannu

Na kreativním zpracování kampaně se podílely agentury Human Telex z Maďarska a česká Winkler & Stenzel.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí