Samsung zahajuje globální kampaň ve stylu fantasy

Video Společnost Samsung Electronics oficiálně zahájila celosvětovou kampaň s názvem Galaxy 11. Ústředním tématem kampaně inspirované žánrem fantasy je fotbal. Bude sledovat osudy jedenácti špičkových fotbalistů, kteří se společnými silami pokusí zachránit Zemi před nadvládou mimozemšťanů. Jako manažera týmu Galaxy 11 angažoval Samsung fotbalovou legendu Franze Beckenbauera.

 Společnost Samsung Electronics oficiálně zahájila celosvětovou kampaň s názvem Galaxy 11. Ústředním tématem kampaně inspirované žánrem fantasy je fotbal
4.11.2013 15:58   |  

Prostřednictvím sociálních sítí Samsung Mobile a internetových stránek kampaně oznámí Beckenbauer 11. listopadu prvního nominovaného hráče, jenž se zároveň stane kapitánem týmu. Ve stejný den představí Samsung několik online platforem, které fanouškům umožní sledovat cestu týmu Galaxy 11 a podílet se na ní.

Záhadné kruhy a roucha na počátku

Od 21. října diskutují fotbaloví fanoušci z celého světa na sociálních sítích o významu záhadných kruhů a hashtagu #WinnerTakesEarth. Symboly se objevují na kultovních místech, jako jsou Pao de Acúcar (Homole cukru, dominanta Rio de Janeira), billboardy na newyorském Times Square či fotbalová hřiště v londýnské oblasti Hackney Marshes. Zvědavost fanoušků dosáhla vrcholu poté, co při posledních domácích zápasech mužstev Chelsea FC, Bayernu Mnichov a Juventusu FC spatřili postavy oděné do záhadných rouch s vyobrazením podobných symbolů.

Vítěz bere vše

Na kanálu Záhadné kruhy na YouTube se nedávno objevil videorozhovor s Franzem Beckenbauerem, který hovoří o svém plánu sestavit tým z nejlepších fotbalistů světa. Samsung bude příběh postupně odhalovat a přenese jej na nejrůznější zařízení, online platformy a sociální sítě. Kampaň bude sledovat nominaci a trénink týmu, který se v prosinci začne připravovat na zápas proti mimozemšťanům na virtuálním fotbalovém hřišti pod heslem „vítěz bere vše“. Fanoušci z celého světa budou mít příležitost multiplatformní kampaň nejen sledovat, ale také se na ní aktivně podílet.

„Fotbal je jedním z nejoblíbenějších sportů na světě a Samsung obdivuje moc fotbalu jako sjednocující síly, která dokáže spojit celosvětovou komunitu nadšených fanoušků. Prostřednictvím této ojedinělé kampaně chce Samsung propojit všudypřítomnou lásku fanoušků k fotbalu s přístroji Galaxy. Doufám, že tato kampaň podnítí vaši představivost, přiměje vás zapojit se a připraví vám všem vzrušující zážitky,“ prohlásil Younghee Lee, výkonný viceprezident pro globální marketing divize IT & Mobile společnosti Samsung Electronics, která je od roku 2005 spojována s řadou úspěšných a výrazných fotbalových týmů a asociací.


Čtěte také:

T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

Zentiva sází na image

Proč se držet při zemi? Škoda spustila kampaň na nový Rapid


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Evropská komise má v současnosti na stole návrh reformy zákonů o autorských právech. V dokumentech, které EU zveřejní v září, se Evropská komise zabývá podporou mediálních domů.… více

Mobilní web