Sensodyne má v Tesku slavobrány

Společnost GlaxoSmithKline využila netradiční formát v instorové kampani na zubní pastu Sensodyne Repair&Protect. V několika lokalitách řetězce Tesco nechala postavit takzvané slavobrány.

Netradičně pojaté vstupní brány v kampani Sensodyne
30.3.2012 12:39   |  

Kampaň v místě prodeje na zubní pastu Sensodyne byla zahájena 28. března. Zadavatel – společnost GlaxoSmithKline – zvolil kromě běžných formátů, jako jsou vstupní brány, shelf stoppery a podlahová grafika, i netradiční branding vstupních bran, takzvané slavobrány. Společnost POS Media, která kampaň realizovala, už má s využitím tohoto nosiče zkušenost z nedávné kampaně Heinekenu na Slovensku.

Slavobrány byly instalovány pouze na pěti prodejnách Teska v Praze, Plzni, Brně a dvou místech v Ostravě. Na dalších 15 lokalitách byly použity standardní formáty. Kampaň v místě prodeje poběží do 28. dubna.


Čtěte také:
Henkel uvádí nové barvy na vlasy


Autor článku: red

Komentáře

Čtěte také

Islamisté zveřejnili video s údajným stětím druhého Američana

Islamisté zveřejnili video s údajným stětím druhého Američana aktualizováno

Hnutí Islámský stát zveřejnilo na internetu video, na kterém je údajné stětí zadržovaného amerického novináře Stevea Sotloffa. Na videu islamisté rovněž varují vlády všech zemí,… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web