Sensodyne má v Tesku slavobrány | E15.cz

Sensodyne má v Tesku slavobrány

Sensodyne má v Tesku slavobrány
30. března 2012 • 12:39
Společnost GlaxoSmithKline využila netradiční formát v instorové kampani na zubní pastu Sensodyne Repair&Protect. V několika lokalitách řetězce Tesco nechala postavit takzvané slavobrány.

Kampaň v místě prodeje na zubní pastu Sensodyne byla zahájena 28. března. Zadavatel – společnost GlaxoSmithKline – zvolil kromě běžných formátů, jako jsou vstupní brány, shelf stoppery a podlahová grafika, i netradiční branding vstupních bran, takzvané slavobrány. Společnost POS Media, která kampaň realizovala, už má s využitím tohoto nosiče zkušenost z nedávné kampaně Heinekenu na Slovensku.

Slavobrány byly instalovány pouze na pěti prodejnách Teska v Praze, Plzni, Brně a dvou místech v Ostravě. Na dalších 15 lokalitách byly použity standardní formáty. Kampaň v místě prodeje poběží do 28. dubna.

Klasika: shelf stoppery doplněné podlahovou grafikouKlasika: shelf stoppery doplněné podlahovou grafikouAutor:


Autor: red
 

businessinfo.cz

  • V digitálním věku skladují firmy většinu dokumentů stále na papíře. A dělá jim to potíže
  • Pro oznamovatele korupce nejsou potřeba nová pravidla, tvrdí podnikatelé
  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením