Sensodyne má v Tesku slavobrány

Společnost GlaxoSmithKline využila netradiční formát v instorové kampani na zubní pastu Sensodyne Repair&Protect. V několika lokalitách řetězce Tesco nechala postavit takzvané slavobrány.

Netradičně pojaté vstupní brány v kampani Sensodyne
30.3.2012 12:39   |  

Kampaň v místě prodeje na zubní pastu Sensodyne byla zahájena 28. března. Zadavatel – společnost GlaxoSmithKline – zvolil kromě běžných formátů, jako jsou vstupní brány, shelf stoppery a podlahová grafika, i netradiční branding vstupních bran, takzvané slavobrány. Společnost POS Media, která kampaň realizovala, už má s využitím tohoto nosiče zkušenost z nedávné kampaně Heinekenu na Slovensku.

Slavobrány byly instalovány pouze na pěti prodejnách Teska v Praze, Plzni, Brně a dvou místech v Ostravě. Na dalších 15 lokalitách byly použity standardní formáty. Kampaň v místě prodeje poběží do 28. dubna.


Čtěte také:
Henkel uvádí nové barvy na vlasy


Autor článku: red

Komentáře

Čtěte také

Jančura: ČD chtěly rakouské vagony koupit za každou cenu

Jančura: ČD chtěly rakouské vagony koupit za každou cenu

Majitel železničního dopravce RegioJet Radim Jančura, jehož firmu přeplatily České dráhy při nákupu vagonů z Rakouska, označil konečnou kupní cenu vozů za nevýhodnou. Další peníze… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web