Sensodyne má v Tesku slavobrány

Společnost GlaxoSmithKline využila netradiční formát v instorové kampani na zubní pastu Sensodyne Repair&Protect. V několika lokalitách řetězce Tesco nechala postavit takzvané slavobrány.

Netradičně pojaté vstupní brány v kampani Sensodyne
30.3.2012 12:39   |  

Kampaň v místě prodeje na zubní pastu Sensodyne byla zahájena 28. března. Zadavatel – společnost GlaxoSmithKline – zvolil kromě běžných formátů, jako jsou vstupní brány, shelf stoppery a podlahová grafika, i netradiční branding vstupních bran, takzvané slavobrány. Společnost POS Media, která kampaň realizovala, už má s využitím tohoto nosiče zkušenost z nedávné kampaně Heinekenu na Slovensku.

Slavobrány byly instalovány pouze na pěti prodejnách Teska v Praze, Plzni, Brně a dvou místech v Ostravě. Na dalších 15 lokalitách byly použity standardní formáty. Kampaň v místě prodeje poběží do 28. dubna.


Čtěte také:
Henkel uvádí nové barvy na vlasy


red

Komentáře

Čtěte také

Rychetský prezidentem? Časově by to vycházelo

Rychetský prezidentem? Časově by to vycházelo

Prezident Miloš Zeman by na Hradě rád viděl současného šéfa Ústavního soudu Pavla Rychetského. Uvedl to na dotaz žáka Základní školy Curieových v Praze 1, kam přišel zahájit… více

Komerční prezentace
Mobilní web