Škoda si bezstarostně hraje s polepy | E15.cz

Škoda si bezstarostně hraje s polepy

Škoda si bezstarostně hraje s polepy
14. dubna 2016 • 11:15
V rámci kampaně na operativní leasing „Škoda Bez starostí“ se Škoda rozhodla netradičně využít konvenční formát reklamy na žlutých autobusech RegioJet (dříve Student Agency). Za kreativou stojí in-house oddělení Škody.

Jednotlivé motivy kampaně Škody byly přizpůsobeny podle linek RegioJet, na které jsou dané spoje nasazovány – je využívána na trasách Praha–Plzeň, Praha–Liberec a Brno–Ostrava. Reklama tak cíleně komunikuje s kolemjedoucími řidiči, zohledňuje regionální specifika a zvyšuje šanci zásahu cílové skupiny reklamním sdělením. „Tento reklamní formát byl využit jako kreativní doplněk ke kampani na operativní leasing Škoda Bez starostí,“ říká manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica. Nasazeny byly reklamní spoty na televizních stanicích i v rádiu, využito však bylo i inzerce v tištěných a online médiích.

Součástí dlouhodobé komunikační strategie Škoda Auto, na které se v případě služby Škoda Bez starostí podílí agentura Zaraguza, je rovněž aktivní využívání sociálních sítí. Zaraguza pro uživatele Facebooku tak mimo jiné připravila soutěžní aplikaci „Mamkoběžka“, jež službu představuje hravou a lehkou formou, vhodnou pro danou platformu.

Polepová kampaň Škoda Bez starostí vznikla in-housePolepová kampaň Škoda Bez starostí vznikla in-houseAutor: Škoda

„Na regionálně cílenou reklamu na autobusech RegioJet máme velmi pozitivní ohlasy od našich zákazníků i fanoušků, proto i do budoucna zvažujeme využití podobného typu kreativy,“ doplňuje Gregořica. Kreativní návrh doplňkové kampaně na autobusech RegioJet byl vytvořen in-house týmem integrované marketingové komunikace Škoda Auto ČR.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!