Staropramen mění logo a slogan a zahajuje novou kampaň

Staropramen mění logo a slogan a zahajuje novou kampaň
3. února 2012 • 16:34
Slogan „Jeden za všechny, všichni za jednoho“ provází novou kampaň, která je připravena pro letošní rok a odstartovala už začátkem února. Součástí kampaně bude i představení nového loga a vizuálního stylu značky.

Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním, tzv. core segmentu piv. „Staropramen se v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se tedy rozhodli pracovat také s její image,“ říká ke změnám manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Nová kampaň začala 2. února, kdy se na obrazovkách televizních stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool začaly objevovat půlminutové reklamní spoty, ve kterých zazní slogan „Jeden za všechny, všichni na jedno. “Staropramen chce být přirozenou součástí života part přátel a kamarádů, kteří rádi vymýšlejí nové věci a přicházejí s originálními řešeními situací,“ dodává ke spotu Zlámalová.

Kreativu kampaně připravila agentura Young & Rubicam, režie reklamy se ujal režisér Dimitar Mitovski. Média nakoupila agentura Universal McCann. Televizní komunikaci doplní on-line média a s novou kampaní se bude možné setkat také na venkovních nosičích v Praze i dalších částech republiky.

Výměna loga po šesti letechVýměna loga po šesti letechAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!