Symbio pohřbilo debilní nápady

Video Agentura Symbio Digital natočila do nového roku PF s předsevzetím pohřbít všechny své debilní nápady z roku 2015. Pod heslem „špatný nápady musej udělat místo těm lepším“ mohou diváci sledovat napínavý příběh ze života dvou kreativců, kteří se zdánlivě skvělým nápadem tvrdě narazili u klienta.

 Péefko od Symbia
6.1.2016 16:33   |  

Dvanáctihodinové celonoční natáčení proběhlo na pěti lokacích v okolí obce Mořina na Berounsku s dotáčkami přímo v agentuře a podílelo se na něm 15 lidí ze Symbia pod taktovkou vlastní videoprodukce Symbiograf.

„Každý kreativec má svůj oblíbený nápad, kterého se nedokáže vzdát ani po třetí neúspěšné prezentaci. Třeba nápad z videa vznikl v jednom tendru na Metaxu a od té doby se pravidelně objevoval na každém brainstormingu, tak se ho teď snad konečně zbavíme,“ vysvětluje terapeutickou rovinu konceptu Martin Svetlík, creative director Symbia.

Za zpracováním videa stojí agenturní režisér Václav Krbůšek spolu s Markem Štolůnem, producentem je Jan Pažin. Speciální techniku pro noční natáčení zapůjčil Biofilms Rental, kostýmy zajistila Eva Bláhová. V hlavní roli nevydařeného nápadu pak podává excelentní výkon Josef Zeman.

V průběhu ledna dokončí agentura k videu i doprovodnou microsite, na které se objeví několik dalších skutečných nápadů z roku 2015 hodných pohřbení.


Čtěte také: Zamilovaná jablka v kampani Mattoni Schorle


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Rusnok: Česko patří do eurozóny, na vstup ale ještě nedozrálo

Rusnok: Česko patří do eurozóny, na vstup ale ještě nedozrálo aktualizováno

Česká národní banka (ČNB) bude pod vedením Jiřího Rusnoka méně euroskeptická, ale zachová si kritický pohled na fungování měnové unie a eurozóny. Rusnok, kterého ve středu… více

Komerční prezentace
Mobilní web